Kauanko keskenmennyt alkuraskaus näkyy testissä?
Eli aloin vuotaa rv 4+6. Kävin ultrassa rv 5+2, jolloin näkyi vielä ruskuaispussi paikoillaan. Vuoto on välillä loppunut, mutta jatkuu edelleen nyt rv 6+2.
Tein raskaustestin joka oli heti positiivinen. Testiviiva tummempi kuin kontrolliviiva.
Miten raskaus voi vielä näkyä noin vahvana?
Kommentit (8)
Vuoto n sen verran runsasta ja mukana hyytymiä. Ap.
Jospa oletkin edelleen raskaana kuten aiempi jo ehti kirjoittaakin. Soita neuvolaan ja kerro vuodoista, he varmaan ohjaavat lisätutkimuksiin.
Käy uudelleen ultrassa, nyt näkyy varmasti jo syke, jos raskaus on jatkunut.
Itsellä oli kova vuoto just viikon 5 alussa ja ajattelin, että noniin keskenmeni, koska tuli todellakin suuresti verta ja hyytymiä. Yritin unohtaa raskauden, mutta raskausoireet eivÄt helpottaneet, ihan huvikseen tein raskaustestin johon tuli raskaana 3+ viikkoa ja samaten soitin aikaa ultraan ja viikolla 9 sieltä ultrattiin ja löydettiin sydämensykekin. Sairaanhoitaja sanoi, että voi olla että oli esimerkiks kaksosraskaus josta toinen meni kesken ihan alussa tai sitten vaan jostain muusta syystä tullut verta, mutta ihan normaalisti mun raskaus sitten jatkui ja terve poika syntyi :)
Toi kaksosraskaus olis muutenkin mätsännyt kun meillä on suvussa paljon kaksosia, jopa siskoni sai kaksostytöt.
Sain torstaille ultra ajan. Ehkä kaikki raskaus materiaali ei ole vuotanut pois, mutta tuntuu ettei tämä ihan normaalia ole. Ap.
Hyva et meet nyt ultraukseen torstaina ap.
Onko sulla raskausoireita miten, tuntuuko et vähentynyt, tullut enemmän vai ennallaan?
Mä olen tuo, jolla tuli verta alkuraskaudessa, kunnon hyytymiä ja oikein siis oli kovasti kipuja ja keskenmenojakin olen ihna oikeasti kokenut useamman niin tuntui tuokin ihan samalle. Mutta muistan että erona niihin edellisiin keskenmenoihin oli se, että raskausoireet vaan vahvistuivat ja rintoja arasti päivä päivältä enemmän ja yökötti ja raskaustestissÄ ei hailentunut viiva ollenkaan...
Tsemppiä ja ei kannata tietenkään liikoja toivoa, mutta hyvä et saat nyt asiaan selvyyden ja jos on mennyt kesken niin voitte sitten yrittää uutta raskautta toivottavasti pian uudelleen <3
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 10:41"]
Hyva et meet nyt ultraukseen torstaina ap.
Onko sulla raskausoireita miten, tuntuuko et vähentynyt, tullut enemmän vai ennallaan?
Mä olen tuo, jolla tuli verta alkuraskaudessa, kunnon hyytymiä ja oikein siis oli kovasti kipuja ja keskenmenojakin olen ihna oikeasti kokenut useamman niin tuntui tuokin ihan samalle. Mutta muistan että erona niihin edellisiin keskenmenoihin oli se, että raskausoireet vaan vahvistuivat ja rintoja arasti päivä päivältä enemmän ja yökötti ja raskaustestissÄ ei hailentunut viiva ollenkaan...
Tsemppiä ja ei kannata tietenkään liikoja toivoa, mutta hyvä et saat nyt asiaan selvyyden ja jos on mennyt kesken niin voitte sitten yrittää uutta raskautta toivottavasti pian uudelleen <3
[/quote]
Kiitos sinulle rohkaisevista sanoista <3 ja tietysti teille kaikille muillekin :)
Raskausoireita ei ole ollut ollenkaan, koko aikana. Senkin takia olen epäillyt keskenmenoa.. Raskaustestin viiva vaan ei ole haalistunut yhtään. Mutta voin tulla kertomaan torstaina miten kävi. ap.
5+2 ultrassa ruskuaispussi on ihan normilöydös, ei silloin tarvi mitään sikiltä saati sykettä vielä näkyäkkään. Mistä päättelet että on keskenmeno?