Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Aggressiivinen mies
09.09.2014 |
Mies kiihtyy jatkuvasti,päivittäin milloin mistä asiasta. Huutaa,on uhkaava. Ihmettelee hetken kuluttua,miksi vastaan kysymyksiinsä yksisanaisesi,miksi olen "niin saatanan kärttyinen" jne. Olen loppu. Niin loppu. Pitäisi lähteä töihin,mutta mulla on sisällä niin hehkuva inho,suru,pettymys ja lohduttomuus,etten pääse edes ylös.
Kommentit (2)
tiedän miltä susta tuntuu. olen itsekin joutunut hakemaan sairaslomaa vähän samantyylisestä asiasta. Hae pari päivää saikkua. lepää. minulla ei ole hyviä neuvoja. minua on auttanut rauhoittavat lääkkeet mutta tiedän itsekin ettei ne ole pitkäaikainen ratkaisu. :( voimia!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
hei.
Jatkuva aggressiivisuus tuhoa niin tekijänsä kuin kohteensakin. On normaalia tietyissä tilanteissa kilahtaa ja kivahtaakin. Mutta kerrot miehesi olevan päivittäin vihainen tavalla, joka ei tunnu sinusta turvalliselta.
Sinun kannattaa pohtia, mitä tältä suhteelta haluat ja millaisen elämän haluat suoda itsellesi. Jatkuvasta aggressiosta ei ole pitkä matka väkivaltaan ja se ei parane itsestään. Odotatko miehen muuttuvan tyynemmäksi, vai otatko elämäsi vakavasti ja puutut asiaan välittömästi? Voit hyvin sanoa miehellesi että et jaksa tätä enää. Tilanteeseen täytyy tulla muutos. Mikä on ensimmäinen askel, jonka itse otat muuttaaksesi tämän tilanteen?