Tiedätkö sen tunteen..
Kommentit (8)
Joo, tiedän. Onneksi se ei enää ole päällimmäinen tunne, vaan parempaan suuntaan on menty.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 10:35"]Joo, tiedän. Onneksi se ei enää ole päällimmäinen tunne, vaan parempaan suuntaan on menty.
[/quote]
Miten saitte menemään parempaan? Erositte?
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 10:37"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 10:35"]Joo, tiedän. Onneksi se ei enää ole päällimmäinen tunne, vaan parempaan suuntaan on menty.
[/quote]
Miten saitte menemään parempaan? Erositte?
[/quote]
En edes ymmärrä, miten ei erottu, oli niin kamalaa pitkään. Ollaan kai molemmat itsepäisiä eikä päästy toisistamme irti. Riideltiin siitäkin, kumpi muuttaa pois ja kuka pitää mitkä huonekalut...
Pidettiin vähän etäisyyttä, tehtiin omia juttujamme... ne ikävät asiat sitten vähän unohtuu ja koitetaan taas olla asiallisia. Mies on tosissaan yrittänyt olla mukava ja olen vähän heltynyt. Tänä aamuna tuntui pitkästä aikaa "normaalilta" avioliitolta, kun jopa pussailimme sängyssä ja mies vaati minua halailemaan ennen kuin nousen töihin.
Minullekin tulee välillä se tunne. Suutun niin hirveästi ja lähden vaikka lenkille tai toiseen huoneeseen manailemaan, miten idiootti ja itsekäs toinen voi olla. Yleensä helpottaa aika nopeasti. Oikeasti mieheni ei edes ole itsekäs. Elättää perheemme minun opintojeni ajan, laittaa yleensä aina ensin minun tarpeeni omiensa edelle, jos minua väsyttää, saan levätä ja mieheni hoitaa kotityöt ja lapset. Välillä vain suutun jostain pikkujutusta.
Minäkin suutuin tänään ihan mitättömästä asiasta.. Ja samoin, mies kyllä antaa minulle omaa aikaa jos olen väsynyt. Mutta ymmärtääkö kukaan miksi sekään ei ole hyvä? Mies vie lapset muutamaksi tunniksi jonnekkin, itse raivaat ja puunaat kodin ja siivoat muiden sotkut. Sitteb mies ja lapset tulee kotiin ja mies rojahtaa sohvalle. Sittenhän vaimon "velvollisuus" on hoitaa lapset illan koska mies vei heitä jo jonnekkin..
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 13:57"]
Minäkin suutuin tänään ihan mitättömästä asiasta.. Ja samoin, mies kyllä antaa minulle omaa aikaa jos olen väsynyt. Mutta ymmärtääkö kukaan miksi sekään ei ole hyvä? Mies vie lapset muutamaksi tunniksi jonnekkin, itse raivaat ja puunaat kodin ja siivoat muiden sotkut. Sitteb mies ja lapset tulee kotiin ja mies rojahtaa sohvalle. Sittenhän vaimon "velvollisuus" on hoitaa lapset illan koska mies vei heitä jo jonnekkin.. Ap
[/quote]
Miksi et silloin lepää, miksi siivoat??
Ai. Olen siis ainut.