Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko persoonana kylmä tai ainakin ei-lämmn?

Vierailija
09.09.2014 |

Voisitko kuvailla, miksi pidät itseäsi tällaisena ja miten se näkyy? Minua on luonnehdittu kylmäksi ihmiseksi, ja tiedän itsekin, etten ole mikään maailman lämpimin ihminen. Mietin, mikä erityisesti tekee ihmisestä kylmän.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä eräs herkkä, tunteellinen, empaattinen ja muut huomioiva mies joka on muuttunut kylmäksi. Tarvittaessa minusta muodostuu hyvinkin lämminhenkinen ihminen, mutta oletusarvo on ettei kukaan välitä paskaakaan kenestäkään joten minäkään en enää jaksa välittää. Yritin joskus mutta uuvuin ja petyin. Olen usein kylmä tai jopa vihamielinen, mutta se todellinen lämmin minä tulee aina esiin jos toinen ihminen sen saa esiin.

Vierailija
22/22 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on joskus moitittu kylmäksi. Tai saattoi olla myös joku muu suunnilleen samaa tarkoittava sana, en nyt niin muista. Se tuntui tosi pahalta, ja mietin sitä monta päivää. Nyt kuitenkin väitän, että tuollaiset väitteet ovat täyttä kukkua. Osa ihmisistä on ujompia, ja heille lämmin käytös ja puheliaisuus kuuluu vain tuttujen ihmisten seuraan. Myönnän, että joskus, en ole ole 'lukenut' muiden ihmisten eleitä ja ilmeitä niin hyvin kuin olisin voinut. Esim. kerran eräs ystäväni oli ilmeisesti ollut hieman pahoinvoiva ja siksi halusi lähteä kotiin. En kuitenkaan arvannut syytä, ajattelin vain, että ystävällä oli ehkä jotain tekemistä kotonaan, jonka vuoksi hänen oli mentävä. Mutta eipä tuo nyt niin hirveä juttu ole. On mullakin ollut monta kertaa lievä ruokamyrkytys tms., josta en kuitenkaan ole halunnut tehdä numeroa. Suomalaisethan ovat keskimäärin "viileäkäytöksisiä" melkein mihin tahansa muuhun kulttuuriiin verrattuna. Syytän kulttuuritaustaani :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi