Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on ollut pahin kaaospäivä työpaikallasi?

Vierailija
08.09.2014 |

siis päivä jolloin oli liian kiire ja kaikki kaatui päälle?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä:-).

Vierailija
2/16 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:25"]

[/quote]

Kuvaile hieman

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekun asiakkaat tulee myöhässä, varsinkin omaan hääkampaukseen ja aikaa varattu 3h. Tullaan joskus jopa KAKSI tuntia myöhässä. Sitten pitäisi laittaa tukka hienoksi ja siinä välissä morsian pyytää vielä jotai extrahierontoja yms. On se kummallista ettei käsitetä ettei meillä ole taikasauvaa. Haluan kuitenkin tehdä aina parhaani sillä on kyseessä toisen häät. Sitten koko päivä onkin juoksemista kun jokainen asiakas sen jälkeen otetaan myöhässä vastaan...

Vierailija
4/16 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelin siivoojana isossa rakennuksessa, jossa oli kolme kerrosta, ja minulla oli isot siivouskärryt. Eräs kaunis päivä hissi meni rikki. :) Ei kovin vakavaa, mutta ärsytti kyllä raahata moppeja, roskasäkkejä sun muita vermeitä portaita pitkin kerroksesta toiseen.

Vierailija
5/16 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:26"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:25"]

[/quote]

Kuvaile hieman

[/quote]

ohjelmat kaatuu, ihmiset sairastuu, tuuraajia etsitään, apua kaivataan toisilta osastoilta, suunnitelmat menee uusiksi, tieto ei kulje, ihmisiä ei saa kiinni, vastuualueet on epämääräisiä...

Vierailija
6/16 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Jokelassa töissä opettajana. Silloin oli kiire.

Vierailija
7/16 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kymmeniätuhansia asiakkaita vailla sähköä, ulkona sataa ja myrskyää eikä tilanteelle näy loppua...

Vierailija
8/16 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein, lähes viikottain tulee kaaosta. 700 ruokailijaa/ 5 työntekijää, ei tarvitse tulla kuin pari poikkeuksellista asiaa, niin hommat kaatuu päälle.

Vierailija
9/16 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun kolme myyjää seitsemästä on saikulla, eikä vuoroja saada paikattua. Kaikki tavarat hyllyttämättä ja "kassalle tarvitaan ruuhka-apua."

Vierailija
10/16 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaston 38 asukkaasta 31 vatsataudissa, aamuvuon hoitajista vain 2 kunnossa, eli yksi vakituinen ja minä silloin kesätyöntekijänä. Se työpäivä oli kammottavan helteinen päivä, tauotonta ripulien pesemistä, oksennuksen putsaamista. Onneksi oli hyvä työpaikka joka tavalla, huumorilla ja hyvällä yhteistyöllä selvisimme siitä aamuvuorosta.

Vierailija
11/16 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 20:42"]Olin Jokelassa töissä opettajana. Silloin oli kiire.
[/quote]

Mä oon sun entinen oppilas, terveisiä!

Vierailija
12/16 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi oppilas kiipeää kaapin päälle ja soittaa siellä nokkahuilua, yksi heittää tuolilla toista ja riehuu väkivaltaisesti, kolmas kiljuu koko ajan opee, opee, opee. Neljäs ajaa potkulaidalla ympäri luokkaa, viides makaa lattialla, 2 pelaa kännyköillä. Ope juoksee pitkin käytäviä yhden perässä.
tervetuloa erityisluokkaan.

Vierailija
13/16 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No , päivystyspolilla on miltei joka vuorokausi joinakin tunteina kaaosmainen kiire. Kuuluu työn luonteeseen. Ja kuvailla en senkummemmin voi , koska työasioista ei voi täällä avautua.

Vierailija
14/16 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo! Huonosti nukutut yöt takana, neljä uhmaikäistä, mikään ei ole hyvin, ruoka ei maistu, päiväunet eivät onnistu, kaatosade tai -30 asteen pakkanen (ulos ei pääse), joku oksentaa / kakkaa vaipasta ohi / on tajuttomassa räkätaudissa ja näistä eritteistä puolet on sohvassa, puolet käsissä. Vanhemmat unohtavat, kumman piti hakea lapsi ja tunti työajan päättymisen jälkeen mummu tulee hakemaan itkuisen lapsen..

Jatkanko..?

Olen perhepäivähoitaja.

Vierailija
15/16 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 22:45"]Helppo! Huonosti nukutut yöt takana, neljä uhmaikäistä, mikään ei ole hyvin, ruoka ei maistu, päiväunet eivät onnistu, kaatosade tai -30 asteen pakkanen (ulos ei pääse), joku oksentaa / kakkaa vaipasta ohi / on tajuttomassa räkätaudissa ja näistä eritteistä puolet on sohvassa, puolet käsissä. Vanhemmat unohtavat, kumman piti hakea lapsi ja tunti työajan päättymisen jälkeen mummu tulee hakemaan itkuisen lapsen..

Jatkanko..?

Olen perhepäivähoitaja.
[/quote]

Hei kollega. On sulle sattunut päiviä. Tsemppiä!

Vierailija
16/16 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi