Miksi kukaan ostaa Seat Leonia?
Miksi kukaan ostaan Seat Leonia kun samalla rahalla saisi vaikka Octavian jossa selvästi parempi jälleenmyyntiarvo? Mielipiteitänne...
Kommentit (5)
Minulla oli 12 vuotta Seat Leon, jossa ei koko aikana ollut mitään vikaa. Tosin ehdin siinä ajassa ajaa vain vajaa 100 000 km. Kun vuosi sitten olin vaihtamassa uuteen, koeajoin kyllä monia merkkejä, mutta loppujen lopuksi päädyin taas uuteen Seat Leoniin. Se vain sattuu olemaan minulle sopiva.
Onhan Seat paljon tyylikkäämpi, muuten suht samoja autoja. Skodan jälleenmyyntiarvo on hieman Seatia parempi.
Miksi kukaan ylipäänsä ostaa pskaa? VAG-konsernin autot kaikki on järjestään silkkaa pskaa.
Mieluummin laitan rahani kiinni vaikka Cadillaciin tai GMC:n kuin vakkilaiseen sontaan.
Miksi kukaan ylipäätään ostaa sinistä tai punaista autoa? No jos nyt sattuu tykkäämään, onneksi olemme erillaisia. Tylsäähän se olisi kun kaikille olisi musta volkswagen golf.
Jos noista pitäisi valita, valitsisin Seat Leonin. Octavia vaan on niin jotenkin pappamainen auto. Sellainen tylsä ja järkevä. Minä tykkään sporttisemman oloisista. Minulle autoissa ei ole tärkeintä järkisyyt vaan ulkonäkö ja fiilis jonka ajamisesta saa. Onneksi en tarvitse kylllä minkään sortin perheautoja joten voin hyristellä kaksipaikkaisella sport coupéllani menemään ;-)