Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimia jos ulkomaalainen yritys (airbnb) on varastanut tililtä rahaa?

Vierailija
16.08.2021 |

Yhtäkkiä oli veloittanut ilman mitään syytä tai varausta. Laitoin tiedot tapahtumasta ja lafkan asiakaspalvelusta lakattiin vain vastaamasta kun olivat saaneet tarvittavan informaation. Summa on vaan 50 e mutta ärsyttää kun varastavat rahaa tuolla tavalla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin siis voisi valittaa? 

Vierailija
2/10 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tässä on alapeukutettavaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

paypalin kautta oli vaan yhtäkkiä veloitettu ilman mitään syytä. 

Vierailija
4/10 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos veloitettu luottokortin kautta, niin ilmoita pankkiin niin ne peruvat tuon tilitapahtuman.

Vierailija
5/10 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis luottokortiltako tarkoitat? Ei niillä voi sun tilinumeroa olla. Eikä sieltä luottokortiltakaan voida tyhjästä veloittaa. En edes tiedä, miksi vastasin, koska tää oli taas näitä surkeita provoja, joissa kehitellään juttua sitä mukaa, kun saadaan vastauksia.

Vierailija
6/10 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska on täysin selvää että olet itse mokannut jotain. Noin iso firma ei tasan tarkkaan ota sinulta rahaa ilmann syytä. Liian iso riski imagohaitalle. Käy nyt läpi ne tekemäsi tilaukset, sitoumukset yms. ja varmasti selviää että olet liittynyt johonkin esim. vuosipalveluun tms.

Vierailija
7/10 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo. En ymmärrä miksi provoaisin näin tyhjänpäiväisellä asialla. Minulla on siellä ollut joskus varauksia mutta ei nyt pitkään aikaan. Silti paypal-tililtä oli veloitettu. Paypal ei peru. Airbnb:llä eivät taas hoida asiaa. Itselleni on suuri mysteeri tämä. 

Vierailija
8/10 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska on täysin selvää että olet itse mokannut jotain. Noin iso firma ei tasan tarkkaan ota sinulta rahaa ilmann syytä. Liian iso riski imagohaitalle. Käy nyt läpi ne tekemäsi tilaukset, sitoumukset yms. ja varmasti selviää että olet liittynyt johonkin esim. vuosipalveluun tms.

Onko siellä siis tavallisen varauksen yhteydessä mahdollista liittyä johonkin vahingossa? Mitään muita palveluja en ole tilannut. 

Vierailija
9/10 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "Paypal-tililtä oli veloitettu"? Miksi säilytät rahojasi jollain tilillä, jolta kuka tahansa voi "veloittaa" ilman suostumustasi? Eivät ne silloin enää edes ole sinun rahojasi, vaan olet jo luovuttanut ne muille.

Ei tässä tarinassa taaskaan ole päätä eikä häntää.

Vierailija
10/10 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siellä siis tavallisen varauksen yhteydessä mahdollista liittyä johonkin vahingossa? Mitään muita palveluja en ole tilannut. 

En tiedä kun en kyseistä firmaa käytä mutta 99 % näitä tapauksia selviää lopulta että henkilö itse on jotain tilannut ja ruksannut eikä enää muista.

Laita tänne kuvakaappaus siitä Paypalissa näkyvästä maksusta ja sen tiedoista, se voi auttaa näkemään mistä on kyse.

Oletko täysin varma että laskuttaja yleensä on airbnb?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi