Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesisitkö hampaasi puolisosi hammasharjalla?

Vierailija
16.08.2021 |

Tuli tässä vain mieleen, kun olen reissussa kolmatta päivää pesemättä hampaita, kun unohdin harjan ja joka päivä olen myös unohtanut käydä ostamassa uuden. Lainasin mieheltä hammastahnaa purskutteluun, ja tuli mieleen, että jakaa varmaan mielipiteitä, voisiko lainaakin harjata.
Periaatteessa pussaillaan kyllä toki ja eritteet vaihtuu siinäkin, mutta silti ajatus toisen harjan lainaamisesta tuntuu aivan väärältä. Mitäs sinä olet mieltä? 😄

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*harjaakin lainata, ei lainaakin harjata 😆

Ap

Vierailija
2/13 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pessyt vastaavassa tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen joskus vahongossa hampaat mun miehen harjalla, eli kyllä.

Vierailija
4/13 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ällöttävää. Mutta olisin kyllä muistanut ostaa harjsn itselleni jo seuraavana aamuna.

Vierailija
5/13 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempina meillä oli hammasharjat aina samassa mukissa, eikä kyllä muistettu kumpi on kumman, ja hengissä ollaan.

Vierailija
6/13 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vuiddu, En. Näkisit miltä se näyttää.

Vierailija
7/13 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Ällöttävää. Mutta olisin kyllä muistanut ostaa harjsn itselleni jo seuraavana aamuna.

Minäkin olisin muistanut siinä entisessä elämässä, jossa päivät eivät kuluneet vauvan ja taaperoiden tarpeita hoitaessa. En usein ehdi tai muista edes hiuksia harjata, kun se ei ole niin tähdellistä.

Vierailija
8/13 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin pestä, jos olisi tilanne ettei mulla olisi omaa harjaa. Mieluummin niin kuin että olisin kokonaan harjaamatta.

Vierailija
9/13 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tossa tilanteessa pesisin, jos se on toiselle ok. Kuolen jo melkeen ajatuksesta olla pesemättä 3 päivää hampaita. 

Vierailija
10/13 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman unohtuessa olen pessyt kädet ja sormella hammastahnalla pessyt. Ei varmastikaan hyvä vaihtoehto sekään, mutta mielummin se kuin ei mitään. Mua ällöttää toisten hammasharjat, siksi tälläinen ratkaisu.

Vierailija
11/13 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ällöttää jostain syyst vaikka me nuollaan ja imetään toisemme genitaaleja 69sis

Vierailija
12/13 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pesisi.

Vierailija
13/13 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman unohtuessa olen pessyt kädet ja sormella hammastahnalla pessyt. Ei varmastikaan hyvä vaihtoehto sekään, mutta mielummin se kuin ei mitään. Mua ällöttää toisten hammasharjat, siksi tälläinen ratkaisu.

Näin mäkin teen. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan