Miten pääsen naisesta eroon?
Olen yrittänyt viestittää ja muutaman kerran suoraan sanoakin että en halua vakituista partneria. Mutta nainen vaan ilmestyy ovelleni. Tai baariin jossa tietää minun olevan.
Tämä nainen ei sytytä. Hän on kaverina ihan ok mutta puhuu meidän olevan parisuhteessa. Hän ei ole sellainen jonka haluaisin esitellä vanhemmilleni tai jonka kanssa haluaisin liikkua julkisilla paikoilla.
En haluaisi häntä loukata sillä kaveripiiriimme kuuluu samat ihmiset. Enkä missään nimessä haluaisi olla ilkeä.
Joten antakaapa vinkkejä miten naisen saa tajuamaan että meitä ei ole tarkoitettu yhteen.
Kommentit (14)
Mitäpä olet mennyt panemaan sitä. Olisit hitto oikeasti miettinyt sellaista asiaa, että SEKSI herättää useimmissa naisissa lopulta tunteita. Mottaisin sinua jos voisin. Senkin tunnevammainen mies.
Hyvä kikka tuollaisissa tapauksissa on jäädä toistuvasti "vahingossa" kiinni toisten naisten kanssa. Kiinnijäämisen jälkeen vanno aina naiselle ikuista rakkautta ja että lopetat syrjähypyt. Ylistä naista myös maailman pahraaksi ja kauneimmaksi. Sitten taas jäät jo samalla viikolla sopivasti muiden kanssa peuhaamisesta kiinni. Paatuneinkin akka antaa periksi lopulta.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:08"]
Hyvä kikka tuollaisissa tapauksissa on jäädä toistuvasti "vahingossa" kiinni toisten naisten kanssa. Kiinnijäämisen jälkeen vanno aina naiselle ikuista rakkautta ja että lopetat syrjähypyt. Ylistä naista myös maailman pahraaksi ja kauneimmaksi. Sitten taas jäät jo samalla viikolla sopivasti muiden kanssa peuhaamisesta kiinni. Paatuneinkin akka antaa periksi lopulta.[/quote]
Kuulostaa ihan hyvältä neuvolta mutta miksi täytyy sitä rakkautta vannoa? En ole tähänkään mennessä sanonut häntä rakastavani -koska en rakasta, niin miksi nytkään aloittaisin valehtelun?
Mutta tosiaan, täytyykin vähän ulkoiluttaa toista daamia niin jospa se siitä.
Ihan tyhmä juttu. Ja lapsellinen AP. On kyllä pokkaa hypätä sänkyyn, mutta kun pitäisi oikeasti olla munaa, kas vain! Yllätys, että ei pysty hoitamaan hommaa asiallisesti. Tuon kruunaisi se, että AP ei enää vastaa puhelimeen eikä tervehdi naista nähdessään jne.. Onneksi se on ilmeisesti mahdotonta, koska kaveripiiri sama. Kyllä jokainen nainen ymmärtää lauseen "En halua olla enää kanssasi tekemisissä". Vähän ryhtiä siihen touhuun nyt !
Olen ryhdikkäästi sanonut että emme ole parisuhteessa, että minä en ole seurustelevaa sorttia eikä hän ole tyttöystäväni.
Toissa lauantaina lähdin baarista kaverin luo yöksi koska en voinut mennä kotiinikaan. Puhelin soi yön ja viestejä oli tältä naiselta tullut tusina.
Suoraan on sanottu ja on osoitettu ettei nappaa. Sikaliikkeet ovat se vihonviimeinen keino mutta ne otan käyttöön vasta äärimmäisessä hädässä.
Olen ymmälläni, sillä tämä daami ei ole aikaisemmin roikkunut kenessäkään vaan on kiertopalkinnon maineessa.
Pidä sitä vaan vakipanona, ei suominaisista ole parisuhteisiin, joten olet siinä mielessä kuitenkin oikealla reitillä =).
hei aloittaja.
lähtökohtasesti ero on ikävä asia ja sitä on turha sälyytellä kukkasin.
suora puhe asiasta muuttuu naisen päässä kunnioitukseksi vasta ajan
kanssa. sano siis suoraan missää mennään. loukkaat vaan naista
mitä pitemmälle asiaa venyytät.
Et ainakaan pane sitä enää kertaakaan. Koska jos panet, niin se on ihan sama mitä sanot, toinen kuuntelee vaan tekojasi.
Tässä ap. Homma hoidettu. Käytin kaverin hyvännäköistä siskoa apuna. Kävimme teatterissa ja oopperassa sekä kaikissa muissakin kulttuuririennoissa... (Sisko on taidegalleriassa töissä). Aina esitysten jälkeen menimme kantapaikkaan, josta sitten lähdimme "koska on pöytävaraus klo.XX"). Minä saatoin siskon kotiin ja lähdin itsekin johonkin muualle kuin bilettämään....
Kun ilmaannuin yksin kantapaikkaan, kerroin että häntä ei kapakat kiinnosta mutta että tapaamme myöhemmin.....
Tämä toimi loistavasti. Riippakivellä on jo uusi "poikaystävä" -joka ei kuulu kaveripiiriimme.....
Vastaavanlaista ongelmaa täällä, eli mulla nuori nainen, jonka kanssa olen alusta asti kertonut olevani vain ystävä. Nainen sen sijaan seurustelee kanssani. Joskus hän itsekin toteaa, että olemme vain ystäviä, mutta muuten on mm. mustasukkainen, määrilevä ja joskus itkee kuinka olen hänelle ainoa hyvä mies maailmassa, vaikka hän ei juuri muiden kanssa ole ollutkaan. Haluan olla hänen kanssaan, koska hän on huipputyyppi ja hyvää seuraa, mutta en pysty olemaan parisuhteessa kenenkään kanssa. Ja seksihän se on tämänkin hässäkän on aiheuttanut. Tutustuin häneen vilpittömästi pelkkä ystävyys mielessä, mutta hänen aloitteestaan päädyimme heti sänkyyn ja aika monta kertaa sen jälkeenkin. Ja seksiä ei naisen mukaan voi lopettaa, koska "se ei ole este ystävyydelle ja on pelkkää seksiä". Kyllä, juuri noin minä ajattelen, mutta hän on oikeasti itse aivan toista mieltä..
Vanhan sanonnan mukaisesti nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 17:16"]
Vastaavanlaista ongelmaa täällä, eli mulla nuori nainen, jonka kanssa olen alusta asti kertonut olevani vain ystävä. Nainen sen sijaan seurustelee kanssani. Joskus hän itsekin toteaa, että olemme vain ystäviä, mutta muuten on mm. mustasukkainen, määrilevä ja joskus itkee kuinka olen hänelle ainoa hyvä mies maailmassa, vaikka hän ei juuri muiden kanssa ole ollutkaan. Haluan olla hänen kanssaan, koska hän on huipputyyppi ja hyvää seuraa, mutta en pysty olemaan parisuhteessa kenenkään kanssa. Ja seksihän se on tämänkin hässäkän on aiheuttanut. Tutustuin häneen vilpittömästi pelkkä ystävyys mielessä, mutta hänen aloitteestaan päädyimme heti sänkyyn ja aika monta kertaa sen jälkeenkin. Ja seksiä ei naisen mukaan voi lopettaa, koska "se ei ole este ystävyydelle ja on pelkkää seksiä". Kyllä, juuri noin minä ajattelen, mutta hän on oikeasti itse aivan toista mieltä..
[/quote]
Äääh, olet kyllä tasan tarkkaan tiennyt ettei se ole pelkkää seksiä. Itsepetosta ja nyt olet ongelmissa omasta syystäsi. Olet käyttänyt melkeinpä hyväksi sinuun ihastunutta ihmistä, joka on vongannut sinut sänkyyn saadakseen ihastumaan itseensä ja huonoa itsetuntoaan. Kaksi onnetonta siis. Kerro suoraan ettei parisuhteen mahdollisuutta ole, äläkä pidä toista varalla. Ystävyys luultavasti kaipaa pidempää taukoa ennen kuin ja jos sitä on mahdollista ylläpitää.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 17:16"]
[/quote]
Jos menit sänkyyn niin siinä vaiheessa heitot itsekin hyvästit pelkälle ystävyydelle. Ei ystävien kanssa mennä sänkyyn, eli epäilen aika voimakkaasti ymmärsitkö itsekään, ettet ehkä oikeasti halunnut olla vain kaverimies. Olet nyt vain sen naisen kanssa ja nielet sen, ettet parempaakaan saa, tai sitten jos haluat olla yksin niin sanot, että et HALUA seksiä hänen kanssaan ja piste.
Ja miksi menit sänkyyn kun itsekin tiedät, ettet pysty olemaan parisuhteessa kenenkään kanssa?
Miksi et muuten pysty? Tiedän yhden miehen, joka sanoi myös noin, eikä ole parisuhteessa. Minua harmittaa kun hän ei ole kanssani, vaikka hämäsi minut ihastumaan kyllä itseensä.
Nää on joskus kinkkisiä. Minä käytin aikoinaan hyvää kaveriani syöttinä. Ruma temppu sinäänsä mutta kun meikäläiseen liimautunut bilehile tajusi biologisen kellonsa olevan "varttia vaille", ei muukaan auttanut.
Ko. tapaus oli käynyt koko kaveripiirini vuoteessa, joten hän ei ollut ns. aviovaimo ainesta. Oli myös nuorempana kohdellut paria kaveria huonosti, joten hänelle koitti ns. payback time.