Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Profiloikaa ihminen jolla "kaikki" Vallilaa

Vierailija
07.09.2014 |

Itselläni ei, mutta tunnen/tiedän. Katsotaan kuinka läheltä liippaa!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluna brändiin tai saa työn/suhteiden kautta ilmaiseksi.

Vierailija
2/18 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvitukseton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT.

Vierailija
4/18 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistaa myös Iittalan astioita. Ostaa tuotteita lähinnä merkin takia. Marimekkoa pitää liian vanhanaikaisena, siksi Vallila.

Vierailija
5/18 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei yksinkertaisesti voi kuvitellakaan laittavansa mitään halpisverhoja ja tyynyjä. Todennäköisesti aiemmin "kaikki" ollut Marimekkoa. Sellainen jolle on tärkeää millaisen kuvan antaa itsestään muille.

Vierailija
6/18 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitsi!

Vierailija
7/18 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irsellä valliöan verhoja esim koivikkoa, mielestäni nätti kuosi, moderni mutta sopii tänne luonnon helmaan hyvin. :) Lisäksi on mattoa ja pussilakanaa. :)

Vierailija
8/18 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh. Onko tämäkin nyt ruodinnan aihe.

No minä.

Viherpiipertäjä, joka asuu rintamamiestalossa, kompostoi, ja kasvattaa kaiken mahdollisen syötävän pihallaan. Vaihtelee sekä siemeniä, että pistokkaita ystävien kesken. Kuuluu Marttoihin (<40v). Lämmitää puilla niin pitkään kuin mahdollista. Kerää marjat ja sienet ja nokkoset yms villiyrtit. Jonka lemmikit barffaa. Fanittaa isöäidin kasveja ja maatiaisia ja tonkii kaikkialta wanhoja perunalajeja. Jonka kotona paukkaa kangaspuut ja puulämmitteisen leivinuunnin lämmössä muhii puoli vuorokautta karjalan paisti...

Siis minä. Minun kodissa verhot ovat Marimekkoa, Vallilaa ja Pentikkiä.

Tässä ensimmäinen kivi.

Ole hyvä ja heitä jos omatuntosi on puhdas.

Vierailija
9/18 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka haluaa kotimaiset merkkiverhot, mutta Marimekkoon ei välttämättä ole varaa.

Vierailija
10/18 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:54"]

Siis häh. Onko tämäkin nyt ruodinnan aihe.

No minä.

Viherpiipertäjä, joka asuu rintamamiestalossa, kompostoi, ja kasvattaa kaiken mahdollisen syötävän pihallaan. Vaihtelee sekä siemeniä, että pistokkaita ystävien kesken. Kuuluu Marttoihin (<40v). Lämmitää puilla niin pitkään kuin mahdollista. Kerää marjat ja sienet ja nokkoset yms villiyrtit. Jonka lemmikit barffaa. Fanittaa isöäidin kasveja ja maatiaisia ja tonkii kaikkialta wanhoja perunalajeja. Jonka kotona paukkaa kangaspuut ja puulämmitteisen leivinuunnin lämmössä muhii puoli vuorokautta karjalan paisti...

Siis minä. Minun kodissa verhot ovat Marimekkoa, Vallilaa ja Pentikkiä.

Tässä ensimmäinen kivi.

Ole hyvä ja heitä jos omatuntosi on puhdas.

[/quote]

Paljon on sullakin kaikkee mutta huumorintajua ei...

Vierailija
11/18 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon verho (2,5 m kangasta) maksaa 91 euroa. Metrihinta 37 euroa. Joten kovin monella ei ole niihin varaa.  Siksi olen suosinut Vallilaa : paljon ihania kuoseja.

Vierailija
12/18 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Vallilan verhoista. Olen tavallinen kotiäiti maalta, meillä on 80-luvulla rakennettu okt. Tykkään sisustaa, vaikken mikään himosisustaja olekaan, vaaleat sävyt huonekaluissa, verhoja vaihtelen usein ja niissä saa olla väriä kunhan sopivat mattojen ja muiden tekstiilien kanssa. Vallilan verhot ovat laadukkaita ja laskeutuvat hyvin, sopivat suomalaiseen sisustukseen :)

Vierailija
13/18 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään ostavani siksi Vallilan tuotteita, että minulla ei ole Marimekkoon varaa. Ehkä vain tykkään joistain Vallilan kuoseista enemmän kuin Marimekon?

Vierailija
14/18 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 23:06"]

Nro 9, ei ollut mikään vihamielinen postaus. Upeaa, että suosit suomalaista ja muutenkin hyvältä kuulostaa. Sinulla on selkeästi oma tyyli ja elämäntapa ja muutakin kuin Vallilaa. - Ap

[/quote]

Kiitos. (laittaa kiven takas pientareelle) olen fennomanni ja suosin kaikessa Suomalaista.

:-)

Vierailija
15/18 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 23:23"]

En tiennytkään ostavani siksi Vallilan tuotteita, että minulla ei ole Marimekkoon varaa. Ehkä vain tykkään joistain Vallilan kuoseista enemmän kuin Marimekon?

[/quote]

Vallilan verhot maksaa 35-55e/kpl ja Marimekon 23-37 e/kpl.

Vierailija
16/18 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen. Haluaa sisustaa nätisti ja siististi, mutta ei ole kuitenkaan erityisen kiinnostunut sisustamisesta eikä vaivaudu panostamaan persoonallisuuteen. Mahdollisesti mielikuvitukseton, ellei sitten kyse ole vain siitä kiinnostuksen puutteesta.

Vierailija
17/18 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 9, ei ollut mikään vihamielinen postaus. Upeaa, että suosit suomalaista ja muutenkin hyvältä kuulostaa. Sinulla on selkeästi oma tyyli ja elämäntapa ja muutakin kuin Vallilaa. - Ap

Vierailija
18/18 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oon ostanu muutamat Vallilan verhot, joita oon himoinnu useamman vuoden ja sitten törmään tämmöseen keskusteluun :D Pitipä sattua! Omat Vallilat oon ostanu käytettynä, uutena on mulle liian kalliit. Tykään niiden kuvioista ja väreistä kankaissa, ei oo tylsät.

Voisin kuvitella jonkun yliopistohipsterin ostavan Vallilan verhot. (Jos tässä nyt pitää myös profiloida! :D)