Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko melkein jokaisen ihmisen unelmien ura joku toimistotyö?

Vierailija
16.08.2021 |

Tuntuu kuin kaikki nuoret haluaisi vain jonkun siistin sisätyön missä voi vaan istua työpöydän äärellä ja tuijotella tietokonetta. Lähettää pari sähköpostia, lukea pari sähköpostia, siemailla kahvia, päivittää Facebook jne. Onko tälläisiä töitä vielä olemassa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä koskaan ole ollutkaan. Mene töihin niin opit jotain😝🤪. Nyt saa toimia kotona ja tehdä huippu hyviä toimistohommia ja palkat ovat huippu hyviä. Kuka on enää naamakirjassa?

Vierailija
2/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä koskaan ole ollutkaan. Mene töihin niin opit jotain😝🤪. Nyt saa toimia kotona ja tehdä huippu hyviä toimistohommia ja palkat ovat huippu hyviä. Kuka on enää naamakirjassa?

No mitä niissä toimistohommisa sit tehdään? Vaikuttaa siltä, kuin selattaisiin vaan Iltalehteä, ja välillä vilkaistaan sähköposti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistotyöt sisältää valtavan määrän eri ammattinimikkeitä. Tuo sinun kirjoittama ei ole työtä.

Vierailija
4/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Kauheinta hommaa mitä on, joku umpinainen kokolattiamatto-konttori.

Vierailija
5/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ainakaan mun unelma. Tykkään liikkua, paljon. Siksi mun työ on myös liikunnallinen. En ikinä kestäisi istua 8 tuntia päivässä tietokoneella. :o

Vierailija
6/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan joku puhelinmyyntikin toimistotyö. Ei se toimisto itsessään tee työstä mitenkään hienoa tai tavoiteltavaa.

Vierailija
7/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mielestä työ ei ole työtä ennen kuin hiki lentää?

Teen toimistotyötä tietokoneella, mutta se on nykyaikaa. Tietokoneen käyttöä ei voi oikein välttää juuri missään.

Ajatustyö tehdään hyvin usein tietokoneen ääressä kuten esimerkiksi minun työni.

Tsemppiä ja jaxuhali viikkoon.

Vierailija
8/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käsillä tekeminen on huomattavasti tyydyttävämpää ellei sitten tee toimistotyötä jollain luovuutta vaativalla alalla.

Vierailija
9/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos itse menisit kotiin vähän vielä kasvamaan?

Vierailija
10/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se äiti kohta sieltä töistä kotiin tulee ja sitten voitte lähteä vaikka jäätelölle. Hymiöitä.

Vierailija
11/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän päivätyöstä liukuvalla ajalla. Jos tulee aikaa päivittää facebookia tai lukea iltapaskaa niin lopetan työt ja menen vaikka olemaan lasteni kanssa. Ei ole ikinä työtä missä pitää pönöttää kellon mukaan vaikka ei tekemistä olisi.

Vierailija
12/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meikäläisellä ei ole kuin muutama vuosi fyysistä työuraa jäljellä. Nelikymppisenä menee sitten aika saikutellessa lähinnä. Tosin mikään ahdistava avokonttori ei paljoa houkuta, ehkä joku etumies, tai kaupungin talonmies, jossa toimisto on vanha pannuhuone jossa voi katsella kummelia puolet työpäivästä.

Vierailija
13/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan haaveillut pelkästä toimistotyöstä, se nyt vaan vaikuttaa yksinkertaisesti tylsältä. On olemassa myös vaativia asiantuntijatöitä, joissa ei olla pelkästään toimistossa vaan myös ns. kentällä. Sellainen olisi unelma, jos olisi päätä asiantuntijahommiin. 

Vierailija
14/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhillä nuorilla ei ole varaa ajokorttiin, niin tomistot pysyy paikallaan. Riuska ulkotyö on autolla cruisailua ja pullakahvilla istuskelua abceilla.

Vierailija
15/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi unelmoida työstä?

Vierailija
16/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
17/17 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli toimistotyö ja inhosin sitä tietokoneen ääressä istumista. Vaihdoin alaa ja oon nyt lastenhoitaja, paljon mielekkäämpää.