Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deitti sovellusten tarjonnasta.

Keskiverto
16.08.2021 |

Nyt kun olen viettänyt puoli vuotta eronneen poikamiehen elämää, ajattelin sitten katsoa deitti sovelluksia, kun baarit yms ei jaksa enää kiinnostaa seuran hakuun. Osa tarjonnasta on ihan asiallisia, mutta melko paljon myös sellaisia joiden vaatimuslistat miehistä on melko ... no, kertoo jo kaiken oleellisen jos ne tärkeimmät kriteerit on tulotaso ja miehen pituus.
Ei siinä, itse tienaan riittävästi, keskituloinen, paino normaali ja mittakin on kutakuinkin juuri miehen keskipituus. Liian tavis?
Onko tosiaan näin että parin haussa on naisen mielestä tärkeintä nykyään tulot ja miehen pituus? Muut piirteet ja seikat on enää niitä toisarvoisia sivuseikkoja? Olis kiva kuulla myös naisnäkökulmaa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tärkein. Itse etsin tavallista miestä, olen kahlannut paria sivustoa rekisteröitymättä ja löysin ainakin yhden kiinnostavan ilmoituksen. Eli mielellään suurin piirtein samanikäinen +- 5 vuotta, työssä käyvä, ei tupakoi, ei päihdeongelmaa, tykkäisi liikunnasta ja lähtisi kanssani joskus reissamaan kotimaassa ja ennen kaikkea haluaisi tutustua ja viettää aikaa juuri minun kanssa ja osaisi olla myös itsekseen. Ulkonäkö vaikuttaa, mutta ei ole tärkein, sairaalloisen lihava ei kiinnosta eikä luinen, mutta normivartalo on hyvä ja leveät hartiat kyllä herättävät kiinnostuksen. Olen siis nainen ja maskuliinisuus on erittäin ihanaa!

Vierailija
2/35 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tärkein. Itse etsin tavallista miestä, olen kahlannut paria sivustoa rekisteröitymättä ja löysin ainakin yhden kiinnostavan ilmoituksen. Eli mielellään suurin piirtein samanikäinen +- 5 vuotta, työssä käyvä, ei tupakoi, ei päihdeongelmaa, tykkäisi liikunnasta ja lähtisi kanssani joskus reissamaan kotimaassa ja ennen kaikkea haluaisi tutustua ja viettää aikaa juuri minun kanssa ja osaisi olla myös itsekseen. Ulkonäkö vaikuttaa, mutta ei ole tärkein, sairaalloisen lihava ei kiinnosta eikä luinen, mutta normivartalo on hyvä ja leveät hartiat kyllä herättävät kiinnostuksen. Olen siis nainen ja maskuliinisuus on erittäin ihanaa!

Täällä toinen jolla samat toiveet miehen suhteen…eipä ole tullut vastaan…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen status ja palkka on tärkeää, naisilla on tapana kehuskennella kavereilleen kuinka korkeasti koulutettu ja hyvässä työssä mies on, kai tämäkin on naisten välistä kilpavarustelua.

Vierailija
4/35 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko on sentteinä leveät hartiat?

Vierailija
5/35 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaatisin myös yhdyssanojen osaamista.

Vierailija
6/35 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miski sinua harmittaa niin paljon, ettet täytä kaikkien vaatimuksia? Pyyhkäiset vain vasemmalle ja unohdat ne.

Ja jos tällä aloituksella nyt haettiin sitä, että naiset on liian vaativia, niin katsoisit, mitä ne miehet naisilta haluaa deittisovelluksissa. Hoikka, isot rinnat ja pylly, alle 30.v (vaikka mies alkaa itse olemaan lähempänä eläkeikää), ei lapsia, ei liikaa aiempia seksikumppaneita....

Vierailija
7/35 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen status ja palkka on tärkeää, naisilla on tapana kehuskennella kavereilleen kuinka korkeasti koulutettu ja hyvässä työssä mies on, kai tämäkin on naisten välistä kilpavarustelua.

Ok, hyvä tietää.

Vierailija
8/35 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysinen vetovoima minulle tärkein. Tekee mieli koko ajan koskea toista, olla lähellä.

Vierailija
9/35 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia miehiä on treffisivustoilla mutta eihän naisille kelpaa kun ovat nirsoja naaman suhteen.

Vierailija
10/35 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia miehiä on treffisivustoilla mutta eihän naisille kelpaa kun ovat nirsoja naaman suhteen.

Kuka tahansa mies voi parantaa ulkonäköään hankkimalla hiuksiin mallin ja leikkauksen parturissa, alentamalla rasvaprosenttia, miettimällä vaatetusta ja hoitamalla mahdolliset iho- ja hammasongelmat kuntoon.

Rasvaprosentti ja hiukset vaikuttavat todella paljon kasvojen ulkonäköön.

Vierailija
11/35 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestiko naisten deitti-ilmoituksissa mainitaan, että pitää olla tietty tulotaso??

Itsekin kyllä toivon, että tulot olisi samaa tasoa kuin itselläkin, jotta voitaisiin tehdä mieluisia asioita yhdessä, mutta tuommoiset asiat selviää kyllä vasta kun treffattu aika pitkään.

Vierailija
12/35 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, olenhan minä vielä hieman atleettinen, ulkonäkö 5-kymppiseksi varmaankin vielä ihan ok, ja muutenkin elintavat melko hyvässä kunnossa. Alempi korkeakoulutus. Velaton, omistusasunto, yms...

Eniten minua vaan ihmetyttää heidän (naisten) hakukriteerit joissa korostuu hyvin usein miehen pituus ja tulot. Eli usealla on haussa pitkä elättäjä(kö)?

Aikaa edellisistä treffeistä olla jo reilu 20 vuotta, joka johti avioliittoon, eli treffailu kynnys alkaa olla vähän korkeammalla. Siis ei jokapäiväistä ajankulua eikä ihmisuhde seikkailua vaan seuran etsimistä. Luulen että en löydä niille treffeille hirveästi yhteisten keskustelun ja mielenkiinnon aiheita jos vastapuolen kiinnostuksen kohde on lähinnä lompakon paksuus ja miehen pituus.

Vierailija
13/35 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, mutta ohitan profiilit, jos on kirjoitusvirheitä. Kertoo, ettei koulut paljoa kiinnostaneet.

Vierailija
14/35 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että monikaan nainen vaatii tai ainakaan ilmoittaa ääneen mitään tulorajaa miehille. Taidat höpötellä omiasi tai toistella mgtowien ja vastaavien horinoita. Olen itsekin selaillut naisten treffi-ilmoituksia, eikä ole tullut vastaan mitään rahajuttuja. Joillain on kyllä pituustoive profiilissa.

Vierailija
15/35 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena sanon, että etsin ihan tavallista miestä. Pituudella ei väliä, olen seurustellut aikaisemmin itseäni lyhyemmän miehen kanssa (olen itse 165 cm). Olisi toki mukavaa, että mies opisekelee tai käy töissä tai edes etsii töitä. Kertoo ihmisestä itsestään, että pystyy pitämään itsestään huolta. Minullakaan ei ole paljoa rahaa, niin en pystyisi muiden elämisestä edes maksamaan. Suurin osa miehistä deittisovelluksissa on niitä, jotka lähettää tattikuvia heti alkuunsa tai lähettää jotain hyvin yksityiskohtaisia kuvauksia siitä, mitä haluavat sängyssä tehdä. Lähettävät niitä viestejä vaikka kirjoitan profiiliin, että etsin parisuhdetta. Muutaman hyvän olen kyllä löytänyt, mutta arvot ja tavoitteet eivät ole pidemmän päälle kohdanneet. Varmaan, koska olen nuori vielä ja etsin ikäistäni kumppania. Tässä vaiheessa tosi moni vielä hakee paikkaansa ja suunnitelmat on puolin sun toisin muuttuneet pikaisestikin.

Vierailija
16/35 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeestiko naisten deitti-ilmoituksissa mainitaan, että pitää olla tietty tulotaso??

Itsekin kyllä toivon, että tulot olisi samaa tasoa kuin itselläkin, jotta voitaisiin tehdä mieluisia asioita yhdessä, mutta tuommoiset asiat selviää kyllä vasta kun treffattu aika pitkään.

Ei mainita. Ap satuilee tai ehkä on eksynyt jonnekin sugar baby/daddy -sivustolle.

Vierailija
17/35 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiverto kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, olenhan minä vielä hieman atleettinen, ulkonäkö 5-kymppiseksi varmaankin vielä ihan ok, ja muutenkin elintavat melko hyvässä kunnossa. Alempi korkeakoulutus. Velaton, omistusasunto, yms...

Eniten minua vaan ihmetyttää heidän (naisten) hakukriteerit joissa korostuu hyvin usein miehen pituus ja tulot. Eli usealla on haussa pitkä elättäjä(kö)?

Aikaa edellisistä treffeistä olla jo reilu 20 vuotta, joka johti avioliittoon, eli treffailu kynnys alkaa olla vähän korkeammalla. Siis ei jokapäiväistä ajankulua eikä ihmisuhde seikkailua vaan seuran etsimistä. Luulen että en löydä niille treffeille hirveästi yhteisten keskustelun ja mielenkiinnon aiheita jos vastapuolen kiinnostuksen kohde on lähinnä lompakon paksuus ja miehen pituus.

Jos verkossa treffejä etsit, suomen kielen oikeellisuus on tärkeää, ainakin akateemisille.

Vierailija
18/35 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus ratkaisee :) Pienemmällä miehellä pienemmät ja isommalla isommat! Korvien välissä tärkein.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko on sentteinä leveät hartiat?

Vierailija
19/35 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selasin joskus huvikseni naisten profiileja, jotta näkisin millaisten kanssa kilpailen.

Monessa mainittiin, ettei hae elättäjää eikä lapsille isää. Pituusvaatimuksia en muista nähneeni yhtäkään. Miehillä olen kyllä nähnyt, että toivoo naisen olevan yli 175cm

Vierailija
20/35 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksa aina omiakaan kirjoitusvirheitä korjata, mutta kyllähän nuo silmiin pistää, omatkin :D

Vierailija kirjoitti:

Minä vaatisin myös yhdyssanojen osaamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan