Mitä viinejä suosittelette synnytykseen?!
Huomenna tai tiistaina käynnistyy synnytys.
Mitä viinejä suosittelette ottamaan mukaan?
Kommentit (28)
Väkevämpi mustaherukkaviini, toki voisi tilanteessa salmiakkishottikin kelvata?
Otin miehen mukaan tekemään drinkkejä, en pidä viineistä. Daiquiri on oma suosikkini ja yhden Hugon huuhtelin kurkusta alas syntyvän poikavauvan kunniaksi. Myöhemmin nimesimme lapsen synnytysdrinkin mukaan.
Kyykky brändi käy päähän kuin karvalakki.
Samppanjaa ja Vidkaa, ei mitään viinejä. Pääasia, että käy päähän, kukaan jaksa litra tolkulla lipitellä.
Kiljua. Sopii ap:lle vallan mainiosti. Tai miksei pontikka, jos ehdit keittelemään.
Mä join Mimosoja ja tyttärestäkin tuli sit Mimosa.
Minä ja mies ei olla viini-ihmisiä. Me käärittiin marisätkät ennen sairaalaan lähtöä ja Mari syntyi sitten parin tunnin päästä.
Ruskaa tietysti syyslapsosen syntyessä.
Kyykkyviini sen olla pitää ja synnytyskakkara messiin. Jos pystyt kyykkään sen Alkossa, pystyt kyykkään synnyttäessä.
Esikoista kun kävin synnyttämässä mukana oli lasolia.
Kuopuksen aika kun tuli olin siirtynyt jo suonensisäisiin koviin huumeisiin.
Aloitussupistusten kyytipojaksi pieni lasillinen madeiraa. Koko varsinainen prosessi kannattaa vetää yhdellä lajilla, esim. se ikioma lempiviini, niin ei tule kesken kaiken huono olo sekoittelusta.
Ponnistusvaihetta voi sitten juhlistaa kalliimmalla kuohuviinillä ja kilistellä kätilönkin kanssa, jos hän on malttanut olla kohtelias siihen asti. - Onhan se kaunis symbolinen ele julkisen terveydenhoidonkin suuntaan.
Omg, kun en tajunnut silloin kun olin synnyttämässä. Tyhmänä vain join olutta.
Torresin Purgatori sopisi aika hyvin.