Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Miehistyvätkö" pelkästään poikalapsien äiditkin??

Vierailija
07.09.2014 |

Siis sillä tavalla "miehistyvät", että eivät enää meikkaa, laita hiuksiaan hienosti eivätkä muutenkaan pukeudu ja näytä "naisellisilta". Vaikuttaako se, että perheessä kaikki muut ovat miespuolisia tällä tavalla äitiinkin? Vai jaksatko poikien äitinä pitää itsesi naisellisena? Ihan mielenkiinnosta kyselen, onko näin vai ei...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No halojaa. Onhan siinä perheessä ollut ainoana naisena jo ennen lapsiakin, miten ne poikalapset sen tilanteen muutais? Sitten kun syntyiskin tyttö, sais jotenkin energiaa taas laittaa hiuksia. Kyllä meillä miehetkin huolehtivat ulkonäöstään, vaikka eivät meikkaakaan.

Vierailija
2/11 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 3 poikaa, työskentelen miesvaltaisella alalla ja olen erittäin naisellinen nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas harvinaisen järjetön aloitus.

Vierailija
4/11 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä meikannut ennen lasta, ja vaikka lapsi olisi tyttö en alkaisi meikkaamaan. Eiköhän sitä 30v ole jo sen oman "muotinsa" löytänyt.

Vierailija
5/11 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:54"]No halojaa. Onhan siinä perheessä ollut ainoana naisena jo ennen lapsiakin, miten ne poikalapset sen tilanteen muutais? Sitten kun syntyiskin tyttö, sais jotenkin energiaa taas laittaa hiuksia. Kyllä meillä miehetkin huolehtivat ulkonäöstään, vaikka eivät meikkaakaan.
[/quote]
Tarkoitin sellaisia perheitä, missä on vain poikia ja isä. Ei yhtään tyttöjä. Äiti olisi ainoa naispuolinen tässä porukassa. Ap

Vierailija
6/11 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta niin. Poikalasten äidit ovat usein hyvin naisellisia! :)

t. tytön ja pojan äiti

Vierailija
7/11 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä miten käy miehelle/isälle naisvaltaisessa perheessä? Tuleeko siitä neitihomo? ÄLY HOI!

Vierailija
8/11 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävällä on kaks murkkuikäistä poikaa, ja hän on erittäin kaunis ja naisellinen joka tavalla.

Vierailija
9/11 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa vaikuttaa jos on alunperinkin jo naisellinen, mutta minä joka en erityisen naisellinen ole ikinä ollut, aloin kyllä tyttölapsen tultua taloon laittaa hiuksia ja meikatakin vähän useammin ja kiinnostuin myös omista vaatteista. Plus aloin sietää sitä vaaleanpunaista... Ennen monimutkaisin hiusmalli oli ponnari ja meikkasin vain juhliin, enkä harkinnut hameen päälle vetämistä muuta kuin niihin samoihin meikkausta vaativiin juhliin.

Vierailija
10/11 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aloitusta. Jos on vielä siinä iässä, että oma identiteetti ja oma tyyli on niin hakusessa, että se muuttuu sen mukaan millaisia lapsia saa, niin on ihan liian nuori hankkimaan lapsia ylipäänsä. 

Vierailija
11/11 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa nämä asiat liittyvät toisiinsa. Henkilökohtaisella tasolla minun tapauksessani (1 poika, ei muita lapsia) ei ainakaan ole mitään muutosta tapahtunut. En ole meikannut enkä juuri muutenkaan tuunaillut ulkonäköäni koskaan - ei vain kiinnosta. En ymmärtääkseni näytä ulospäin erityisen miehiseltäm mutta ajatteluni ja sen myötä käytökseni sen sijaan ovat aina olleet enemmän miehisiä kuin naisellisia. En tiedä onko tämä väärin ja pitäisikö minut diagnosoida, mutta tosiaankaan ei paljon kiinnosta "naisten jutut". Äitini on kylläkin aina huolehtinut ulkonäöstään. Mutta joo, kyllä kai se on enemmän luonteesta ja persoonasta kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän