Nolottaa ja itkettää
En kehtaa puhua tästä kenellekään, joten päätin kirjoittaa tämän tänne ja samalla kysyä että oliko tämä tilanne teidän mielestänne jotenkin erikoinen. Eli, olen 18v tyttö, ja kaverini on myös saman ikäinen tyttö. Meillä on ollut pientä flirttiä välillä ilmassa, ihan molemmin puolin, ja joskus ollaan vähän pussailtukin humalassa. Halaillaan ja vietetään paljon aikaa yhdessä. Tosi viatonta meininkiä. Mutta eilen tapahtui jotain joka hävettää ja itkettää. Olimme istumassa iltaa kaveriporukalla ja juotiin vähän alkoholia. Jossain vaiheessa ystäväni alkoi pussailemaan minua. Minä en tehtonut kun kaikki katsoi, joten vetäydyin kauemmas. Muut lähti tupakalle, ja me jäätiin sisälle istumaan. Mutta kaverini alkoikin pussailemaan minua väkisin. Siis istui päälleni, toisella kädellä piti käsistäni ja toisella kasvoistani. Sattui vähän, mutta ei kauheasti. Menin ihan lukkoon ja pyysin lopettamaan. Kaveri koski rintojani paidan läpi ja siirsi käsiäni hänen rinnoilleen samalla suudellen minua (en vastannut). Tätä jatkui hetken, kunnes muut tulivat tupakalta ja yksi kavereistamme, poika, käski kaveria lopettamaan. Tuntuu kauhean nololta ja pahalta enkä oikein tiedä miten suhtautuisin tähän. Olen aika kokematon missään tällaisissa jutuissa muutenkaan, mutta tämä tuntui vaan väärältä. Kaverini on kuitenkin mulle tärkeä ja aina ennen hänen kanssaan on ollut hyvä olla.
Kommentit (18)
Tyttö, saman ikäinen kuin minä. Ap.
Mikä tässä oli pahinta? Se ettet vastannut suudelmaan vai se ettet halunnut? Vai se että muut näkivät? Tuntuuko että nolasit ystävän?
Sinä päätät mitä sinulle tehdään!!! Lopeta tuollaisen kanssa seurustelu kokonaan!
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:53"]Sinä päätät mitä sinulle tehdään!!! Lopeta tuollaisen kanssa seurustelu kokonaan!
[/quote]
Kymmenen yläpeukkua tälle kommentille!
Enemmän sitä kaverias sietäs hävettää ja varmaan hävettääkin. Kyllähän tuo oli tollasta pakottamista. Ehkä sun on hyvä sanoa sille, että se oli sinusta epämukavaa ja toivot ettei toistu. Joa kaverisi on fiksu, niin pyytää anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:53"]Mikä tässä oli pahinta? Se ettet vastannut suudelmaan vai se ettet halunnut? Vai se että muut näkivät? Tuntuuko että nolasit ystävän?
[/quote] vähän kaikki tuo ja eniten se, että kaveri teki noin vaikka en halunnut. Minusta se on pelottavaa. Ap.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:53"]
Mikä tässä oli pahinta? Se ettet vastannut suudelmaan vai se ettet halunnut? Vai se että muut näkivät? Tuntuuko että nolasit ystävän?
[/quote]
Olisitko kysynyt saman kysymyksen, jos kaveri olisikin ollut poika?
Uskon että oli varmasti kauheeta, mutta muista että sä et tehny mitään väärää/noloa vaan se sun ystäväs. Ei tarkoittaa aina ei, oli kyse sitten naisesta tai miehestä.
Sano ystävällesi, että se, mitä se teki oli anteeksiantamatonta ja haluat nyt ottaa häneen vähän etäisyyttä ja että sua ei oikeesti kiinnosta tytöt seksuaalisesti.
Me ei olla vielä puhuttu tästä, mutta ajattelinkin että pitäisi varmaan. Ainakin aion sanoa että tuntui epämukavalta. Toivon että kaverini ymmärtää.
Kyllä mua kiinnostaa tytöt(kin) seksuaalisesti, ja olen kyllä vähän ihastunutkin tähän kaveriin.. tai ainakin olin. Nyt en ole varma, tuntuu kuin osa luottamuksesta olisi mennyt.
Ap
Ymmärrän tunteesi.. Sinä et kuitenkaan ole tehnyt mitään hävettävää. Kaverisi oli törkeä. Sinua hävettää se avuttomuus ja, että olisit voinut estellä enemmän, mutta sinä menit lukkoon. Sinä sanoit, että lopettaisi. Sen pitää riittää.
Ei kannata olla tuon kaverin kanssa silloin, kun hän käyttää alkoholia, koska käyttäytyy noin ikävästi.
Ole rohkea ja sano suoraan, ettet pitänyt tuosta ja se loukkasi sinua.
Muiden silmissä sinun ei tarvitse miettiä, miltä se näytti. Poikakaverihan sanoi sen että LOPETA. He tajusivat, että toinen oli väkivaltainen.
Älä sitten epäile, ettetkö olisi oikeassa. Olet. Kaverisi tulee varmaan sanomaan, että on luullut sinun olevan häneen ihastunut ja siksi toimi noin. Sellainen, joka välittää toisesta, ei tee noin. Pitää olla huomaavainen. Ei on ei.
Sinä olet arvokas. Ja sinulle kuuluu se, että tahtoasi kunnioitetaan.
Mieti seuraavalla kerralla millaiseen tilanteeseen menet. Tuohan oli yllätys ja et voinut sitä ennakoida tai aavistaa. Ei ole sinun syysi. Olettamus oli että voit luottaa.
13, se se muuten on, mikä hävettää, se avuttomuus ja se että menin lukkoon! Yritin jo tänään miettiä että mikä tuossa näin hävettää, kun kyllä läheisimmät kaverit tietää että tykkään tytöistäkin, eli se minua ei hävetä että tyttö pussasi. En vain ymmärtänyt mikä hävettää. Kiitos kun autoit ymmärtämään! :) ap
Ja hävettää kun kaikki huomasi että vaikka pyydän lopettamaan, sitä ei uskota. Kun kaverimme käski lopettamaan (mistä olen tosi kiitollinen), tuntui ihan käsittämättömältä että hänen sana merkitsee siinä enemmän kuin minun.
Onko kaveri myös kokematon ja lähestyi sinua taitamattomuuttaan ja humalan takia tökeröllä ja väärällä tavalla? Muista että et ole tehnyt mitään väärää eikä sulla ole hävettävää. Avuttomuus ja lukkoon meneminen on ihan normaali reaktio noin rajussa tilanteessa. Ota rauhassa aikaa ja mieti mitä itse haluat.
Kaveri on tosi kokenut, sekä miesten että naisten kanssa. Tai no, siis ollut monta kertaa suhteessa, eli paljon kokeneempi kuin minä. ap.
Jos kaverisi oisi ollut poika ei olisi kysymystäkkän tekikö väärin. Tytöillä ei ole piiruakaan enenmpää oikeutta kun pojilla seksuaalliseen ahdisteluun.
Ap, älä häpeä. Tuo on samanlaista seksuaalista väkivaltaa kuin silloin, jos tekijä olisi ollut mies.
Anteeksi pitkä vuodatus, eikä kappalejaotkaan näköjään toimineet