Mitä pitää vastata jos Te-Toimisto kysyy moneen työpaikkaan olen hakenut??
Kommentit (15)
Etkö ole siis hakenut edes yhteen? Ja jos et, niin miksi ei kiinnosta hakea töitä?
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole siis hakenut edes yhteen? Ja jos et, niin miksi ei kiinnosta hakea töitä?
Olen
Olen vastannut aina että en ole hakenut yhtään mihinkään.
Sanot että et yhteenkään että antaa tulla karenssia sadistit. Onneksi kohta on kansalaispalkka.
Ihan rehellisesti niin moneen kun olet hakenut. Itsellä ei ole koskaan ollu ongelmia tämän asian suhteen kun olen ollut rehellinen
Niin monta kuin pystyt todistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin monta kuin pystyt todistamaan.
Ei sitä pidä todistaa XD
Kysymys on jo itsessään superluuserimainen. Ei oo töitä, ei oo koulutuksia, ei oo, ei oo....ttu onhan!
Jatkuvasti on töitä ja koulutusta tarjolla. Vika on teissä! Ei työkkärissä, ei kelassa, ei yhteiskunnassa vaan teissä ...leen ameebat.
Aktiivimalli astuu voimaan (jos astuu) vasta vuoden vaihteessa.
Vierailija kirjoitti:
Aktiivimalli astuu voimaan (jos astuu) vasta vuoden vaihteessa.
1.5.2022 tarkoitus tulla voimaan. Toki sitä työpaikan hakemista voi jo alkaa harjoittelemaan.
Ei kai ne siellä tuommoisia kysele?
Sano, että hait paria toimarin pestiä ja avautuvaa pääjohtajan pestiä Yli-Viikarin paikalle. Kasovat, että sulla on homma hallussa ja asenne kohdillaan ja laittavat uuden tarkastusajan puolen vuoden päähän.
ja sitten nämä samat ihmiset ihmettelevät, miksi työttömiä ei arvosteta.
Oon vähän kyllä itsekin miettinyt mitä vastaisin jos tuota kysyttäisiin. Olen osa-aikatöissä ja saan lisäksi soviteltua päivärahaa, mutta sitä saadakseen pitää olla työkkärin listoilla ja tietenkin pitäisi etsiä kokopäivätöitä, mutta en ole sitä tehnyt, koska en halua kokopäivätöihin. Tulisin toimeen myös pelkästään sillä osa-aikatyöstä saamallani palkalla, mutta toki otan tuet päälle, kun se mahdollista on.
No ehkä ihan totuudenmukaisesti. Pitää olla valmis kertomaan mihin hait, jos kysyvät. Voi tsiisus oikeesti. Menkää sairaslomalle jos ette kykene työhön? Yhtä paperisotaa sekin kuin olla työkkärin listoilla makoilemassa