Maiharit vai biker-kengät talveksi? Kuvalinkit on, auttakaa päättämään!
En osaa päättää ostanko maiharit vai biker-kengät! Haluan kengät, jotka käy sekä hameen että farkkujen kanssa rennossa pukeutumisessa. Kummat olisi sun mielestä kivemmat? Mallit löytyi pikaisella googlauksella sellaisilta merkeiltä, joiden kengät passaa mun jalkaan. Ostoslistalla ei välttämättä ole juuri nuo kyseiset kengät mutta saman tyyliset.
Maiharit: http://shopeu.ecco.com/fi/fi/ecco/ecco-saunter_1785663/1785670?navId=192&ajax=1&page=2&price=74-245
Kommentit (11)
Eccot ostaisin jos hamettakin ajattelit. Kumipohjat talvella jees.
Maiharit, tuollaiset sirot kuten Eccolla, olisivat monikäyttöisemmät (omasta mielestäni nuo bikerit eivät sovi hameen kanssa). Voisithan ostaa myös klassiset nahkasaappaat, jotka sopii aivan kaikkeen ja ikuisesti?
Näistä kahdesta ehdottomasti maiharit, siroudessaan tosi kivat. Noi kuvan bikerit oli turhan möhkylät.
Jos noista malleista pitäisi valita niin Eccot. Voisin itsekin hankkia tuollaiset jos pohjat olisi varmasti pitävät talvella.
Bikerit näyttävät kovilta kompuroilta. Tulee mieleen joku potkimalla pahoinpitelevä sälli.
Kiitos kommenteista! Eccot näyttää johtavan ja niihin olin itsekin päätymässä :) Aika arvokkaat on kaupassa, n. 160e, joten toivottavasti kestävät hyvinä useamman talven. Ap
Mulla on bikerit. Maihareita en jostain syystä osaa käyttää ollenkaan.