Feikki ulkonäkö
Miksi niin moni nainen haluaa näyttää uoealta viimeisen päälle tälläytyneenä ja kaikilla maailman mahdollisilla lisäkejutuilla varustautuneena, kun se ei kuitenkaan ole totuus? Sitten kun saa kehuja "upeudestaan" niin todellisuudessa kukaan ei kehu SINUN ulkonäköäsi, vaan sinun TEKEMÄÄSI ulkonäköä. Kyllä, ne teko- ja -lisäke -jutut ovat sinussa mutta eivät sinua.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:38"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:17"]Valivali, antakaa hyvät ihmiset toisten näyttää siltä miltä ITSE HALUAA. Mä rakastan meikkejä, meikkaamista ja kosmetiikkaa yleensäkin. En todellakaan kuvittele, että joku olisi niin tyhmä, että luulee mulla olevan siipirajaukset tai tummanpunaiset huulet luonnostaan. Jos rakastaisin naturellia lookia niin varmaankin sitten en meikkaisi, ei vitsit miten jännää tää päättely! [/quote] Niin mutta ymmärtänet varmaan olla ottamatta henkilökohtaisesti kehuja "kauneudestasi", joka on tekemällä tehty eikä ole aidosti sinussa?
[/quote]
Tuskinpa, koska saan eniten kehuja silmistäni joita ei muuteta meikillä. Lisäksi ylivoimaisesti eniten kehuja saan miehiltä silloin, kun kasvoillani ei ole meikkiä. Katsokaas kun kaikki naiset eivät tee juttuja vain miesten takia vaan siksi, mikä on omasta mielestä parhainta :)
Ap:ta vaan ketuttaa se, että häntä ei pidetä kauniina. Monet niistä meikkaavista feikkinaisista olisivat varmasti ilman meikkiäkin ap:ta kauniimpia. ;) Vai onko mies katsellut vähän liian pitkään nuoreen naiseen, jolla on sattunut olemaan hiustenpidennykset ja meikkiä?
Niinpä! Mitä järkeä siinä on kun jokainen näkee ja tunnistaa, jos ihmisellä on jotain teko- ja epäaitoa yllään tai on käynyt kauneusleikkauksissa. Pahinta kaikista on törökit duckface huulet. LUONNOLLISUUS KUNNIAAN!
En käytä "lisäkkeitä" (ripsien- tai hiustenpidennyksiä, tekokynsiä ym.) mutta meikkaan ja laitan hiuksiin kivan kampauksen. Kehut tuntuu kivalta, koska olen harrastanut meikkaamista monta vuotta ja kehittynyt siinä taitavaksi, käyttänyt rahaa ja vaivaa sopivien tuotteiden ja esim. mulle parhaiden välineiden hankkimiseen. Miksi se tuntuisi pahalta, että joku kehuu asiaa jonka olen omin pikku kätösin saanut aikaan? Ilman meikkiä en ole kummoisen näköinen, tiedän sen kyllä.
Minusta jokainen tälläytyköön tavallaan. Itse tykkään aika luonnollisesta, meikkaan kyllä ihan reippaasti, mut en värjää hiuksia, ripset ja kynnet on omat, ja ihonvärikään ei ole purkista.. Mielestäni suurimman osan naisista ei esim. Kannattaisi värjätä hiuksiaan kusenkeltaisiksi hamppukasaksi, mutta jos se tekee onnelliseksi, niin siitä vaan sitten :)
No mitä sitten? :D mä ainakin näytän paljon paremmalta pitkällätukalla mutta en sitä ole luonnollisin keinoin saavuttanut koska tukkani ei kasva tarpeeksi pitkäksi.
Ei mua haittaa jos joku kehuu mun ulkonäköä kun olen sitä parannellut. En ole mitenkään riippuvainen kehuista. Mulle on ihansama tykätäänkö vai ei. Kunhan itselleen kelpaa niin se on loppujenlopuksi tärkeintä. En odota mitään kehuja. Ja olen saanut kehuja enemmän luonnollisella lookillani mutta silti tälläydyn.
Mä meikkaan, käytän hiustenpidennyksiä, käytän itseruskettavaa, laitan tekoripset ja topatut rintsikat jos itse haluan, koska MÄ VOIN. Mä teen mitä haluan. Mä en tarvitse muilta hyväksyntää, eikä mun maailmankuva ole noin rajoittunut. Mä näytän JUST siltä, miltä mä itse haluan. Miten se on sulta pois?