Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakkausaiheiset biisit joita kuuntelet kun sydän on palasina?

Vierailija
16.08.2021 |

?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartiainen-minä sinua vaan

Yölintu-tytöt ovat kauniita

Stig-niks ja naks

Vierailija
2/14 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi olen ollut sydän palasina aika kauan sitten ja silloin huudatin Minä olen muistanut-kappaletta niin paljon ja kovalla, että naapurini tuli kysymään, että eikö sinulla muuta musiikkia ole kuunneltavaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ainakin:

Vierailija
4/14 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en tajua.. Miksi kuunnella silloin sellaisia ja velloa siinä🤔

Mä kuuntelisin jotain voimaannuttavaa. Mutta ihmiset on erilaisia. (siis jos kyse jostain parisuhde jutusta tms)

Vierailija
5/14 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abbaa

Vierailija
6/14 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Billie Holiday

Vierailija
7/14 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokoman "Tahdon ihmeet takaisin" ja "Sinne missä aamu sarastaa".

Elämä on aivan liian rikas ja vivahteikas elää kovin pitkään surren. Välillä päästellään höyryjä tai nuollaan haavoja - mutta sitten mennään taas.

Vierailija
8/14 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lohdutti Chris Isaacin Wicked games. Siinä oli tunnetta, kuin balsamia palohaavalle,

Vierailija
9/14 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mokoman "Tahdon ihmeet takaisin" ja "Sinne missä aamu sarastaa".

Elämä on aivan liian rikas ja vivahteikas elää kovin pitkään surren. Välillä päästellään höyryjä tai nuollaan haavoja - mutta sitten mennään taas.

Tuska Festivaalien fiilistely auttaa itselläni. Vaihtelevasti musiikkia, mitä on kuullut siellä samanhenkisten juhlijoiden seassa ämyreistä.

Vierailija
10/14 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snow Patrol Chasing cars

Vierailija
11/14 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kuuntelisin jotain voimaannuttavaa. Mutta ihmiset on erilaisia. (siis jos kyse jostain parisuhde jutusta tms)

Itsekin nuorena harrastin tuota vellomista, mutta vanhemmiten opin, että mulle sopii parjon paremmin kuunnella tuollaisessa tilanteessa jotain iloista ja positiivista musiikkia. Onneksi ei ole nyt sydänsuruja ollutkaan pitkään aikaan.

Vierailija
12/14 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis joku rakkausdraama.. Ei vellomista vaan.. Etiäpäin.

Vierailija
13/14 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisistä sydänsuruista toki paljon aikaa, mutta minulla soi aina jokin laulaja-lauluntekijämusiikki surun hetkillä. Viimeksi taisin kuunnella Ryan Adamsia ja Jeff Buckelyta ja hyvää teki, mutta ehkä tuossa tilassa näin jälkeenpäin ajateltuna paremmin olisi toiminut joku suoraa huutoa pistelevä Kelisin Caught Out There.

Ja jollei mikään muu toimi, niin synkistellä voi Radioheadin Fake Plastic Treesin tahtiin: ” She looks like the real thing, She tastes like the real thing, My fake plastic love”

Vierailija
14/14 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla surun käsittelyyn auttaa se että kuuntelen jotain mielialaa vastaavaa ja saan itkettyä, se on terapeuttista. Sitten kun oon saanut vollottaa oikein kunnolla siirryn niihin voimaannuttaviin, energisempiin erobiiseihin, mutta ne ei tunnu toimivan ihan suoraan eron jälkeen... Eikä heti tarvitsekaan olla vahva ja itsenäinen ja vapautunut, minä ainakin olen tovin aivan rikki ja nostan sitten itseni ylös. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi