Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska söit viimeksi karkkia, suklaata ja sipsejä?

Vierailija
06.09.2014 |

Otsikossa kysymys.

En muista koska olet viimeksi syönyt karkkeja koska niiitä niin harvoin syön (tulee jotenkin ällö olo niistä). Suklaata söin viimeksi torstaina (tummaa minttusuklaata), sipsejä eilen (Burt's vinegar & salt).

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkia ehkä 4 vuotta sitten, sipsejä n. 1.5 vuotta sitten, suklaata muutama viikko sitten.

Vierailija
2/31 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsejä en ole syönyt muutamaan vuoteen. Mutta löysin Rainbowin erittäin suolaiset maalaisperunalastut, joita olen tänäänkin roukutellut menemään keiton kanssa. Tummaa suklaata söin viimeiset kaksi palaa. Itse levyn ostin jo puoli vuotta sitten. Ja karkkia söin yhden fudge-palan verran.

En ymmärrä ihmisiä joita suklaa tai karkit ällöttää, itse tykkään niistä. En kai niitä muuten söisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkia eilen 200g, suklaata viime viikon sunnuntaina, mutta sipsiä ei ole tullut syötyä varmaan kuukauteen (mikä on yllättävää).

Mä pyrin pitämään kerran viikossa herkkupäivän mentaliteetilla -kaikkea mitä mieli tekee, niin paljon kuin huvittaa. Joskus syön vain pullan, joskus taan vedän kaikkea mahollista; karkkia, jätskiä, sipsiä, suklaata jne.

Joku sanoi jo tällaista mässäilyä läskien hommaksi. Mun bmi on 20, ja on ollut jo pari vuotta samoilla herkkumäärillä. Jos pääsääntöisesti elää terveesti, niin kyllä sitä voi esim viikonloppuisin repästä ja herkutella :)

Vierailija
4/31 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin tänään (eilen) 4 karkkia, suklaata kai maanantaina ja sipsiä pari kk sitten.

Vierailija
5/31 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sipsejä. Karkeista en tykkää, paitsi suklaalle olis nyt tarvetta.

Vierailija
6/31 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkia toissapäivänä ehkä kourallisen, torstaina söin pätkiksen ja sipsejä viikko sitten.

Vierailija
7/31 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata tänään, irtokarkkeja viime viikonloppuna, sipisiä en edes muista (vuosia sitten). Sipsit on yäks.

Vierailija
8/31 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata viikko sitten, karkkia en muista, sipsejä kai joskus 15 vuotta sitten.

Vierailija
9/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sipsejä, eilen suklaata, karkkia ehkä viikko sitten

Vierailija
10/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kaikkea :D

Vierailija
11/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään karkkia, sipsejä ja suklaata viikko sitten. Alivuokralainen oli jättänyt kaikkea mässyä tänne, enhän minä muuten syö noista kuin karkkia :))

Vierailija
12/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minuutti sitten suklaata (Fazerina). Maistuu suussa vieläkin. Nam.

Vierailija
13/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkia n. 100g viikko sitten, suklaata 100g n. 2vko sitten ja sipsejä en muista, kun en tykkää. Tänään söin jäätelön (ingmanin minttu-suklaa tuutin).

Vierailija
14/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin luomu-nallekarkkeja äsken autosaa jotain 4kpl. Pienen suklaapatukan muistaakseni maanantaina. Sipsejä ehkä 3 viikkoa sitten.

Yllättävän paljon siihen nähden mitä yleensä syön. Karkkien ja sipsien himo jäi sen myötä, kun joskus muutama vuosi sitten nutrasin 10 viikkoa.

Vierailija
15/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken söin pari karkkia lapsen lauantaipussista.

Vierailija
16/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata tänään, karkkia pari viikkoa sitten, sipsejä ehkä vuosi sitten.

Vierailija
17/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkia toissa päivänä yhden hedelmämerkkarin, hiukan enemmän ehkä reilu viikko sitten. Suklaata en muista, milloin olen syönyt, ehkä kuukausi sitten. Sipsejä söin muutaman reilu viikko sitten pojan synttäreillä. En syö paljoa herkkuja koskaan ja silloinkin kun syön, määrät ovat aika pieniä.

Vierailija
18/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on sipsejä. Meinataan laittaa notski pihalle ja paistaa makkaraa. Sipsejä meillä on pari -kolme kertaa vuodessa.
Salmiakkia on joka viikko ja iltakahvilla otan palan tummaa suklaata lähes joka päivä, keskiviikkona viimeksi.

Vierailija
19/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkia en ole syönyt varmaan kolmeen kuukauteen, tuli silloin alkuvuonna syötyä ihan liikaa, niin alkoi tulla korvista ulos karkit! Suklaata viimeksi toissapäivänä, Fazerin sininen vaan on niin perfekthoo!! :)

Vierailija
20/31 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata syön yleensä joka päivä. Karkkia napsin lasten pusseista joskus jos on hyviä, äsken maistoin pätkän metrilakua kun lapset saivat sitä markkinoilta. Sipsejä syön yleensä harvoin, eilen söin viimeksi, mutta en voi syödä niitä kovin paljon kerralla kun on niin suolaisia, joskus pari kertaa vuodessa tekee mieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä