Varmaan ihan hyvä ettei tänään lähde iltaa viettämään..
Ei ole ollut seksiä n.4kk:n ja sattuu olemaan ovulaatioaikakin joten alakerta on melkoisen märkänä koko ajan. Voisi olla vaikeuksia pitää pöksyt jalassa ja kintut yhdessä. Toisaalta harmittaa, pitäiskö sittenkin lähteä..
Kommentit (10)
Ennen omin käsin/surruttimin onneen, kuin satunnaista sutinaa ...
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 16:56"]
Laita päälle paita, jossa lukee "helppo ovuloiva nainen"
[/quote]
Ei siinä mitään lappuja tarvi. Miehille vain juttelemaan. Harva pillusta kieltäytyy.
Jos meet niin kerro mihin meet, haluisin mä mä mä mä märkää
Mikset lähtisi? Ei yhden illan huvissa ole mitään pahaa, ties mihin sellainenkin voi tuurilla johtaa.
Jos lähden niin taksilla kotiutuisin vaikka maksaakin apauttiarallaa 55€.
Mua oikeasti vituttaa, vituttaa kulkea pillu ihan märkänä ilman tietoa helpotuksesta :(
ap
Kyllä mä ainakin nautin paljon enemmän itsetyydytyksestä kuin seksistä jonkun löysällä munalla varustetun känniääliön kanssa. Hyi.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 17:40"]
Kyllä mä ainakin nautin paljon enemmän itsetyydytyksestä kuin seksistä jonkun löysällä munalla varustetun känniääliön kanssa. Hyi.
[/quote]
Pitäis tunnustella ennen "actionia" miltä vaikuttaa ;) ja en henk.koht minkään kännisen örveltäjän kanssa hommiin edes alkaisi.
ap
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 18:35"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 17:40"]
[/quote]
Pitäis tunnustella ennen "actionia" miltä vaikuttaa ;) ja en henk.koht minkään kännisen örveltäjän kanssa hommiin edes alkaisi.
Mun saat jopa nähdä, tykkää näytellä.
ap
[/quote]
Laita päälle paita, jossa lukee "helppo ovuloiva nainen"