Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverini (ystäväkin oli jossain vaiheessa) on todella lapsellinen..

Vierailija
15.08.2021 |

Olimme vielä muutama vuosi sitten kaverini kanssa hyvin läheisiä ja näimme tosi usein. Hän alkoi kuitenkin käyttäytyä hyvin omistushaluisesti ja kerran lipsautti että on mustasukkainen minusta miehelleni. Ja toisella kerralla kysyi että mitä tekisin jos mieheni kuolisi (en ymmärtänyt tätä silloin enkä vieläkään). Mm nuo asiat erkaannutti meidät ja nykyään tapaamme silloin tällöin. Huomaan kuitenkin että kaverini on edelleen katkera kaikesta. Hän "kostaa" esimerkiksi kaikki minun tekemät "virheet". Esimerkiksi kun onnittelin 2viikkoa sitten häntä syntymäpäivän johdosta melko myöhään (kuitenkin oikeana päivänä). Siitä viikon päästä oli minun syntymäpäiväni, niin hän laittoi samantyylisen onnittelun minuutilleen samaan aikaan kuin minäkin laitoin hänelle. Tai jos minulla kestää vastata hänen viestiinsä (jos olen vaikka töissä), hän odottaa vastauksensa kanssa prikuulleen minuutilleen yhtä kauan, vaikka olisi viestin aikaisemmin lukenutkin. Minua nämä asiat eivät haittaa, sattumalta olen vain huomannut että hän toimii nykyään näin. Ja huomaan että häntä ärsyttää ettei minua ärsytä :D Ja siis ihan aikuisia ollaan, reilusti yli kolmenkymmenen...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla