Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joka ilta kun lamppu sammuu?

Vierailija
06.09.2014 |

Onko blogisti poistanut bloginsa, en löydä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä aloituksesta tulee mieleeni vanha englannin kielen opettajani Airi Lamppu.

Vierailija
2/5 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole poistanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en löydä...

Vierailija
4/5 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/5 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogista poimittua:
Vasta nyt tajuan, että virheistäni huolimatta olen oikeasti ihan hyvä äiti ja että muutkin mokaa. Oikeasti, vaikka tuhannet ihmiset ovat varmoja täydellisyydestään, niin yhtä varmasti kuin käytätte vaatteita käydessänne kaupungilla, on teillä myös virheitä. 

Sinäkään et ole täydellinen.

Mun mielestä tässä mennään kyllä vikaan jos tuo on ainoa mikä kohusta jäi mieleen..ei ole kyse siitä mitä virheitä muut tekevät, (kaikkihan tietää että kaikki tekee virheitä) vaan siitä, että ihmiset olivat ihan oikeasti alkuperäisen tekstin perusteella huolestuneita vauvasta (ja äidistä!) Äiti itse kirjoitti sen tekstin blogiinsa ja se sisälsi sellaisia lauseita, jotka tekivät itselleni ainakin ihan fyysisen pahan olon sen vauvan puolesta. Ja olen todellakin tyytyväinen, jos tulkinta oli väärä ja vauvalla on kaikki hyvin! Se huoli ei liity millään tavalla omaan äitiyteeni tai siihen että ajattelisin jotenkin että olen täydellinen, kun eihän kukaan ole. Olin vain sen tekstin perusteella todella järkyttynyt äidin käytöksestä. Hyvä jos tämä on ratkennut näin ja vauvalla on kaikki hyvin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi