Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusaajat löytävät kyllä aina lisää kiusattavaa kiusatusta

Vierailija
06.09.2014 |

Esimerkkinä mistä minua on kiusattu.

Asuttiin ns pikkukylässä missä oli vain ala-aste ja yläaste oli toisessa kunnassa. Yläasteelle siirryttäessä mua alettiin haukkumaan hikeksi ja ivailtiin siitä selän takana, kun aina saan kymppejä. No totuus heille selvisi noin puolen vuoden kuluttua, että olen aivan päin vastainen, eli hyvä jos kasin joskus sain. No eikö mua alettu siitä sitten kiusaamaan, että olin huono koulussa.

Olin myös ylipainoinen 5-7 luokan ja sain kuulla olevani tankki, läski, sotanorsu ja vaikka mitä muuta, joten lopetin syömisen. 9 luokan alettua olin laihtunut huimasti ja sitten sainkin kuulla olevani laiha, tikku, anorektikko, luuranko.

En käyttänyt meikkiä niin kuin muut jo kuudennella luokalla ja sain kuulla siitäkin, kun siirryttiin yläasteelle aloin myös meikata ja sainkin seuraavaksi kuulla olevani meikkipelle.

Naurettavin aihe ikinä mistä mua on kiusattu on se, kun tytöiltä loppui haukkuma sanat ilmeisesti kesken. Joten alkoivat kiusata mua siitä kun olin ainut 5 ja 6 luokalla, kun asui rivitalossa ja muut omakotitalossa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kiusaajissa aina ärsyttää, kaivetaan ja tongitaan asioita joiden luullaan olevan astetta heikompi. Toivottavasti olet nyt sinut itsesi kanssa! <3

Vierailija
2/2 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Kiusaaminen ei lopu, vaikka kiusattu muuttuisi täysin päinvastaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi