Miehet haluavat kanssani suhteeseen vaikka olen umpihullu
Aina jossain vaiheessa tapailua miehet alkavat haluta vakavampaa. Menen psykoosiin tai maniaan silloin tällöin. Olen niin traumatisoitunut etten aina ees tunnista omaa miestäni ja puolustaudun aggressiivisesti. Olen eläkkeellä. Silloin tällöin sortin huumeisiin.
Mutta. Olen kaunis. (Kuulemma). Silloinko miehet ovat valmiita kestämään mitä vain?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Oletko vähän sellainen Harley Quinn tyttö ?
Psykoottisena ja maanisena kyllä.
Tykkäätkö seksistä? Se yleensä riittää...
Jos miehet haluavat kanssasi suhteeseen, vaikka tietävät että sinulla on mt-ongelmia, niin olet epäilemättä hyvinkin kaunis.
Monet miehet ovat valmiita sietämään vaikka kuinka hullua naista jos kyseinen nainen vaan on riittävän kaunis. Näin se homma vaan menee.
Sama muuten toimii myös miehillä: oletteko esim koskaan tavannut pitkää ja komeaa miespuolista narsistia tai psykopaattia, jolla ei olisi naisia koko ajan kierrossa? Minä ainakaan en ole...
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet haluavat kanssasi suhteeseen, vaikka tietävät että sinulla on mt-ongelmia, niin olet epäilemättä hyvinkin kaunis.
Monet miehet ovat valmiita sietämään vaikka kuinka hullua naista jos kyseinen nainen vaan on riittävän kaunis. Näin se homma vaan menee.
Sama muuten toimii myös miehillä: oletteko esim koskaan tavannut pitkää ja komeaa miespuolista narsistia tai psykopaattia, jolla ei olisi naisia koko ajan kierrossa? Minä ainakaan en ole...
Narsisti ja psykopaatti toimii hienovaraisesti. Maanin sekoaa ja toimii holtittomasti aivan avoimesti. Nuo ei siis oikein vertaudu.
En. Aika tylsän klassinen pukeutuminen, mekkoja ja hameita. Hiukset pitkät ja vääjäämättömät joita en ikinä jaksa laittaa.
Ei ap