Miehet haluavat kanssani suhteeseen vaikka olen umpihullu
Aina jossain vaiheessa tapailua miehet alkavat haluta vakavampaa. Menen psykoosiin tai maniaan silloin tällöin. Olen niin traumatisoitunut etten aina ees tunnista omaa miestäni ja puolustaudun aggressiivisesti. Olen eläkkeellä. Silloin tällöin sortin huumeisiin.
Mutta. Olen kaunis. (Kuulemma). Silloinko miehet ovat valmiita kestämään mitä vain?
Kommentit (25)
En minäkään aina miestäni tunnistanut. Sitä ne traumat ja psyykelääkkeet tekee. Kotiakaan en tuntenut ihan aina. Silloin vain ollaan hiljaa ja tarkkaillaan jos keksisi mikä juttu on meneillään. Ihan vinkiksi.
Oletteko varmoja, ettei teillä ole joku muistisairaus tms. puhjennut joko traumasta, tai lääkkeistä, jos ette ihan oikeasti tunnista enää tuttuja ihmisiä tai omaa kotia? Pelottavaa.
Toisekseen, jotkut miehet tykkää jännityksestä ihan siinä missä naisetkin. Kun olin nuorempi ja vähän ehkä holtittomampi ja räiskyvämpi temperamentti, niin olihan siinä kysyntää asiasta huolimatta. Seksistä olen kyllä aina tykännyt ja sitä on saanut olla paljon. Ehkä hulluuden takia, en tiedä?
Miehiä ei kiinnosta jos vain nainen on
Kaunis
T. Kaunis
Ehkä ne miehetkin on umpihulluja. Tuskin sentään ihan jokainen planeetan mies kaipailee suhteeseen kanssasi.
Siis olet tapaillut kaikkia maailman miehiä? Tehokasta toimintaa.
Ne miehetkin ovat tietysti hulluja. Kyllä koira koiran tuntee.
Toisille se ulkonäkö on niin tärkeä.
Miehet jota olen tapaillut ovat olleet komeita, työssä käyviä, mukavia. Aina alussa varoitan että olen bipo ja bpd. Tapailu ei ole koskaan päättynyt miehen aloitteesta vaikka välillä sekoilen ympäri kaupunkia nistien kanssa maanisens.
En soita viulua.
Minulla ei ole muistisairautta vaan vaikea dissosiaatiohäiriö jonka vuoksi välillä en tunnista ihmisiä.
Kyllä tietty miestyyppi tykkää kilarinaisista, etenkin hyvännäköisistä. Nainen saa ulkonäöllä anteeksi melkein mitä tahansa.
Mutta jos tasapainoista suhdetta haluat, niin siihen on vaikea saada hyvää kumppania, jos on itse sekopää.
Miehilläkin voi olla hoivavietti, tai huono itsetunto jolloin tuntevat olonsa hyväksi toisen "pahan" kanssa.
Siis lähes kaikki naiset nyt hetkittäin sekoavat, eroaako tilanteesi todellakaan paljoa keskivertonaisesta? Sinulle on vain annettu diagnoosi niin se on tavallaan rehellistä ja helpompi ymmärtää.
Olen huomannut saman. Mitä kovempi mania päällä sitä enemmän miehet haluaa suhdetta.
Nuorena jaksoi vielä masentuneena tavata ihmisiä, silloin oli sama efekti.
Sitten jos minulla menee hyvin ja tunnen itseni tasaiseksi ei ketään kiinnosta.
Jos tulee yksinäinen olo joskus niin psykedeelit kehiin laukaisemaan mania ja johan miehiä taas saa potkia ulos asunnosta!
Vierailija kirjoitti:
Oletteko varmoja, ettei teillä ole joku muistisairaus tms. puhjennut joko traumasta, tai lääkkeistä, jos ette ihan oikeasti tunnista enää tuttuja ihmisiä tai omaa kotia? Pelottavaa.
Toisekseen, jotkut miehet tykkää jännityksestä ihan siinä missä naisetkin. Kun olin nuorempi ja vähän ehkä holtittomampi ja räiskyvämpi temperamentti, niin olihan siinä kysyntää asiasta huolimatta. Seksistä olen kyllä aina tykännyt ja sitä on saanut olla paljon. Ehkä hulluuden takia, en tiedä?
Minulla tuo johtui ihan psyykelääkkeistä. Välillä en tunnistanut edes omia lapsiani. Näitä ongelmia ei ole ollut lääkkeiden lopetuksen jälkeen.
Oletko vähän sellainen Harley Quinn tyttö ?
Tottakai nätin naisen kanssa halutaan suhteisiin. Mutta yhtä nopeasti seinähullusta halutaan eroon. Kaunis voi olla mt-ongelmainen siinä missä rumakin..
Ehkä et vaadi liikoja näiltä miehiltä kun et itsekkään ole täydellinen. Vapauttavaa kun ei tarvi olla varpaillaan koko ajan.
Umpihullu voi kaiketi olla "rakkaudessaan" varsin tulinen. Jännätyttösyndrooma. Oisko siinä syy? Itse en draamaa ja spektaakkeleita nykyisellään kaipaa.