Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan ollut parisuhteessa, enkä haluakaan olla. Olenko ainoa?

Vierailija
15.08.2021 |

En ole koskaan ollut parisuhteessa, enkä haluakaan olla. Olenko ainoa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole, olen itse 26-vuotias nainen enkä ole ollut parisuhteessa enkä sellaista halua tulevaisuudessakaan. Joskus 18-19-vuotiaana kävin muutamilla treffeillä jotka olisivat olleet mukavia jos oltaisiin oltu tilanteessa kaverimielessä, mutta kun tarkoitus oli seurustelukumppanin löytäminen koin tapaamiset lähinnä epämukaviksi. Vuosia myöhemmin ymmärsin olevani aseksuaali ja aromanttinen, en tiedä onko kyse samasta sinun tapauksessasi?

Vierailija
2/8 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Kaikki eivät halua tai tarvitse parisuhdetta ja se on normaalia. Ei kaikkien ihmisten tarvitse pariutua. Tunnen monta vapaaehtoisesti kumppanitonta ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M * * * W...!

Vierailija
4/8 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cara kirjoitti:

Et ole, olen itse 26-vuotias nainen enkä ole ollut parisuhteessa enkä sellaista halua tulevaisuudessakaan. Joskus 18-19-vuotiaana kävin muutamilla treffeillä jotka olisivat olleet mukavia jos oltaisiin oltu tilanteessa kaverimielessä, mutta kun tarkoitus oli seurustelukumppanin löytäminen koin tapaamiset lähinnä epämukaviksi. Vuosia myöhemmin ymmärsin olevani aseksuaali ja aromanttinen, en tiedä onko kyse samasta sinun tapauksessasi?

Ei ole samasta kyse. Seksiä kyllä haluan.

T. ap

Vierailija
5/8 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kerran, minkä johdosta tajusin että en halua uudelleen kenenkään kanssa.

Vierailija
6/8 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista vanhojen sielujen keskuudessa.

Vierailija
7/8 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset haluavat parisuhteen, mutta moni todistelee itselleen muuta, koska ei saa haluamaansa.

Eivät halua. Olen nainen. Miehet haluavat parisuhdetta yleisemmin kuin naiset.

T. ap

Vierailija
8/8 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan etsi aktiivisesti. Onneksi nykyään on täysin normaalia olla sinkku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme