En ole koskaan ollut parisuhteessa, enkä haluakaan olla. Olenko ainoa?
En ole koskaan ollut parisuhteessa, enkä haluakaan olla. Olenko ainoa?
Kommentit (8)
Et ole. Kaikki eivät halua tai tarvitse parisuhdetta ja se on normaalia. Ei kaikkien ihmisten tarvitse pariutua. Tunnen monta vapaaehtoisesti kumppanitonta ihmistä.
Cara kirjoitti:
Et ole, olen itse 26-vuotias nainen enkä ole ollut parisuhteessa enkä sellaista halua tulevaisuudessakaan. Joskus 18-19-vuotiaana kävin muutamilla treffeillä jotka olisivat olleet mukavia jos oltaisiin oltu tilanteessa kaverimielessä, mutta kun tarkoitus oli seurustelukumppanin löytäminen koin tapaamiset lähinnä epämukaviksi. Vuosia myöhemmin ymmärsin olevani aseksuaali ja aromanttinen, en tiedä onko kyse samasta sinun tapauksessasi?
Ei ole samasta kyse. Seksiä kyllä haluan.
T. ap
Olen ollut kerran, minkä johdosta tajusin että en halua uudelleen kenenkään kanssa.
Tavallista vanhojen sielujen keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset haluavat parisuhteen, mutta moni todistelee itselleen muuta, koska ei saa haluamaansa.
Eivät halua. Olen nainen. Miehet haluavat parisuhdetta yleisemmin kuin naiset.
T. ap
En ainakaan etsi aktiivisesti. Onneksi nykyään on täysin normaalia olla sinkku.
Et ole, olen itse 26-vuotias nainen enkä ole ollut parisuhteessa enkä sellaista halua tulevaisuudessakaan. Joskus 18-19-vuotiaana kävin muutamilla treffeillä jotka olisivat olleet mukavia jos oltaisiin oltu tilanteessa kaverimielessä, mutta kun tarkoitus oli seurustelukumppanin löytäminen koin tapaamiset lähinnä epämukaviksi. Vuosia myöhemmin ymmärsin olevani aseksuaali ja aromanttinen, en tiedä onko kyse samasta sinun tapauksessasi?