Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos pelkästä koronarokotteesta saa vakavia oireita, niin itse tauti veisi näiltä ihmisiltä hengen

Vierailija
15.08.2021 |

Eräs lääkäri sanoi haastattelussa erittäin osuvasti, että jos rokotteesta saa vakavia oireita, niin silloin näillä ihmisillä itse tauti olisi äärimmäisen hengenvaarallinen. Rokote sisältää vain pieniä määriä viruksen piikkiproteiinia, kun taas itse taudissa virukset ja näin ollen myös tämä proteiini lisääntyvät käytännössä hallitsemattomasti.
Että rokote pelastaa todennäköisesti monen kovasti oireilevankin hengen.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen esittänyt oireista valittaville tai rokotetta pelkääville. Muutaman päivän kuume on aivan toista kuin long covid tai jopa menehtyminen.

Vierailija
2/29 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa minä kun luulin tietäväni, että rokote käynnistää elimistössä piikkiproteiinituotannon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti haitoista kannattaa avoimesti puhua ja ottaa huomioon myös maholliset rokotekuolemat. Itse pelkkä rokote ei välttämättä tapa mut ei tapa ihan pelkkä koronakaan. Nuorista taudin saajista tehään haloo mut rokotteen ongelmista ei. Näillä kaikilla toimenpiteillä on paikkansa mut jos kriittistä keskustelua ei sallita ja asioiden tarkastelua, on jotain pielessä.

Vierailija
4/29 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa minä kun luulin tietäväni, että rokote käynnistää elimistössä piikkiproteiinituotannon.

No ei vitussa käynnistä, vaan muodostaa vasta-aineita virusta ja tätä proteiinia vastaan.

Vierailija
5/29 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, JOS sen edes sairastaa. En jaksa enää pelätä. Elän normaalia elämää <3 

Vierailija
6/29 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly hoi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei vitussa käynnistä, vaan muodostaa vasta-aineita virusta ja tätä proteiinia vastaan.

Ai ei vai:

"(mRNA) vaccine is a type of vaccine that uses a copy of a molecule called messenger RNA (mRNA) to produce an immune response. The vaccine transfects molecules of synthetic RNA into immune cells, where the vaccine functions as mRNA, causing the cells to build foreign protein that would normally be produced by a pathogen (such as a virus) or by a cancer cell"

Lähde: en.wikipedia.org/wiki/RNA_vaccine

Wikipedia osoittaa näköjään taas olevansa netin roskatietokirja ??

Vierailija
7/29 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Voimakkaille rokotusreaktioille altistaa voimakas immuunipuolustus. Lähinnä kuumereaktioita tulee mitä nuorempi, hoikempi ja terveempi on, naisille hieman enemmä'n kuin miehille. Koronan riskiryhmäläisille, kuten ylipainoisille ja vanhuksille ei tule mitään reaktioita näistä rokotteista ja heille korona on vaarallisempi. Kuume ja lihaskivut rokotteen kälkeen kertovat siitä, että kehon immuunijärjestelmä toimii hyvin ja rokotevaste on erinomainen. Kaikille ei tule yhtä hyvää suojaa näistä rokotteista.

Myös koronan jo sairastaneille tulee helpommin rokotteen jälkeiset oireet, koska kehossa on jo valmiiksi vasta-aineita.

Vierailija
8/29 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äly hoi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei vai:

"(mRNA) vaccine is a type of vaccine that uses a copy of a molecule called messenger RNA (mRNA) to produce an immune response. The vaccine transfects molecules of synthetic RNA into immune cells, where the vaccine functions as mRNA, causing the cells to build foreign protein that would normally be produced by a pathogen (such as a virus) or by a cancer cell"

Et vissiin oikein ymmärrä lääketieteellisellä tasolla lukemaasi. Ei tuo tarkoita sitä, että elimistö rupeaa varsinaisesti tuottamaan piikkiproteiinia, vaan pähkinänkuoressa todeten, se kopioi vasta-aineita tuota piikkiproteiinia vastaan.

Vierailija
9/29 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äly hoi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei vai:

Et vissiin oikein ymmärrä lääketieteellisellä tasolla lukemaasi. Ei tuo tarkoita sitä, että elimistö rupeaa varsinaisesti tuottamaan piikkiproteiinia, vaan pähkinänkuoressa todeten, se kopioi vasta-aineita tuota piikkiproteiinia vastaan.

No osaatkohan lukea saman paremmin selkosuomeksi?

thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohtaista-koronaviruksesta-covid-19/rokotteet-ja-koronavirus/mrna-rokotteet

Vierailija
10/29 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote ja virus ovat 2 täysin eri asiaa, ei mitään järkeä verrata, lisäksi et voi olla varma saisitko koskaan edes tartuntaa.

Vierailija
11/29 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äly hoi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei vai:

thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohtaista-koronaviruksesta-covid-19/rokotteet-ja-koronavirus/mrna-rokotteet

Siis käytännössä tuottaa mitättömiä määriä joo, jotta tätä kautta se voi vastaavasti tuottaa tarpeelliset vasta-aineet. Mutta tuo tuottaminen on täysin mitätöntä verrattuna itse oikean virusinfektion vaikutukseen.

Vierailija
12/29 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja jos, pelkkää haihattelua. Ei voi todistaa että näin olsii käynyt mutta sen voi todistaa että paljon haittoja on piikeistä tullut

Vierailija
13/29 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äly hoi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei vai:

Siis käytännössä tuottaa mitättömiä määriä joo, jotta tätä kautta se voi vastaavasti tuottaa tarpeelliset vasta-aineet. Mutta tuo tuottaminen on täysin mitätöntä verrattuna itse oikean virusinfektion vaikutukseen.

Viesti meni siis osittain hissillä ylös asti. Annapas lähde tieteellisesti vertaisarvioituun uusimpaan tutkimukseen, jossa väitteesi on todistettu. Rokote nimittäin kulkeutuu elimistössä parin viikon ajan suunnilleen kaikkialle ja käynnistää piikkiproteiinituotantoa.

Vierailija
14/29 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ei, kuka pystyy varmaksi sanomaan yhtään mitään.

Vierailija
15/29 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että itselläni on todella hyvä immuunijärjestelmä. En koskaan sairaana. Hirveät oireet tuli Pfizerin ensimmäisestä rokotteesta, ja toisestakin lievät.

Vierailija
16/29 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että itselläni on todella hyvä immuunijärjestelmä. En koskaan sairaana. Hirveät oireet tuli Pfizerin ensimmäisestä rokotteesta, ja toisestakin lievät.

Itselläsi oli todella hyvä immuunijärjestelmä. toisen piikin jälkeen heikko ja kolmannen jälkeen todella heikko. Onnea.

Vierailija
17/29 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla perusteella kaikki mun aikaisemmat rokotukset on toimimattomia kun mistään ei ole tullut kuin vähän käsikipua.

Mä pidän sellaista rokotusta vaarallisena, josta tulee kovat oireet. Sukulaislapsi sai narkolepsian. Se oli aika paha.

Sitä ei voi mistään tietää minkä pahan taudin se rokotus kenelläkin laukaisee. Tai jotakin muuta.

Vierailija
18/29 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko lääkäri virusten tutkija? Mielipide ei ole välttämättä sama kuin fakta.

Vierailija
19/29 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tullut koronaviruksesta juuri minkäänlaisia oireita. Rokotteesta tuli inhottavia nivel- ja lihaskipuja, ja mm. pumppu kävi miten satttui viikon pari. Epäilen, että reaktio ei johtunut varsinaisesti piikkiproteiinista vaan jostakin muusta.

Vierailija
20/29 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikkiproteiinin lähetti-RNA ekspressoituu paikallisesti ja lyhytaikaisesti, koska muita viraalisia komponentteja rokote ei sisällä, joten monistumista kehossa ei tapahdu. Lähetti-RNA:sta voidaan koodata piikkiproteiinia siihen asti, kunnes se hajoaa. Lähetti-RNA:n puoliintumisajat solujen sisällä vaihtelevat suuresti muutamasta minuutista kahteen-kolmeen vuorokauteen.