Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kestä erään inhottavan ihmisen menestystä

Vierailija
15.08.2021 |

Olen nähnyt miten hän kohtelee muita, mielessä vain raha, menestys ja oman perheen etu. Nuorempana ajattelin että paha saa palkkansa, mutta tämä tyyppi vaan menestyy ja se tuntuu niin epäreilulta.

Lisäksi hänellä on ihana mies, kauniit lapset ja kaikki mitä voi toivoa. Olen katkera.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Mulla on vielä pahempi kun on sukulainen..

Vierailija
2/24 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vekkuli tunne kun tunnet menestyvän naisen jolla on ihan fantsu Instagram ja imago siellä puuterisenpehmeä ja todellisuudessa aivan hirveä käytös, itsekkyys ja jopa junttius.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän harmisi, mutta älä anna katkeruudelle valtaa. Ei siitä ole muuta kuin haittaa, keskity omaan elämääsi ja ole ajattelematta häntä.

Vierailija
4/24 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sinulta ole mitenkään pois. Paitsi jos annat negatiivisille ajatuksille vallan. Anna siis olla.

Vierailija
5/24 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiopaattinen koulukiusaajani on edelleen kaunis, menestynyt, hyvässä asemassa. Voin vain kuvitella, millaista meno on hänen työpaikallaan niille, joista ei pidä.

Vierailija
6/24 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaako rahat rehellisesti vai hyväksikäytöllä? Jotkut oikeasti tuhoavat muita ihmisiä oman edun ja "perheen" eteen. Kuvottavia.

Vierailija
7/24 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko julkkis ?

Vierailija
8/24 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ala itse tekemään jotain elämällesi

Vierailija
9/24 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäni on ihan hyvä mutta tuntuu vaan niin väärältä että kaikki tipahtaa tämän syliin kuin kypsä omena. Ja sit symppiksillä ja hyvillä ihmisillä on epäonnea ja vastoinkäymisiä.

Vierailija
10/24 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni on ihan hyvä mutta tuntuu vaan niin väärältä että kaikki tipahtaa tämän syliin kuin kypsä omena. Ja sit symppiksillä ja hyvillä ihmisillä on epäonnea ja vastoinkäymisiä.[/quote]

Näinhän se juuri on, hyvin usein.

Vierailija
11/24 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha saa palkkansa. Ihan turhaan olet käyttänyt vuosia elämästäsi tuon ihmisen inhoamiseen. hukkaan heitettyä aikaa.

Vierailija
12/24 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisko vahvat huumeet pahaan oloon?

Vierailija
13/24 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli "ystävä", joka jatkuvasti lyttäsi, piikitteli ja ilkeili. Ei olla enää ystäviä, mutta tiedän hänen olevan menestynyt. Jotenkin tuntu pahalta että juuri menestyneen ihmisen piti lytätä toista... Kun hänellä kerran meni ihan hyvin, niin miksi piti painaa toista vielä alemmas.

Vierailija
14/24 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tietää mitä kulissien takana oikeasti tapahtuu. Instagram elämä on kaunista valhetta.

Vierailija
15/24 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen tämän jatkuvasti väärin sillä tavalla, että "en kestä erään inhottavan ihmisen menetystä".

Vierailija
16/24 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan melkein kaikki tuntee jonkun tuollaisen, joka ei ansaitse menestystään. Itsekin kyllä olen joskus paranoidisesti epäillyt, että ihmiset harmittelevat että minä vaikka pääsin yliopistoon, kun joku heidän mielestään kivempi jäi ulkopuolelle. Varsinkin nuorena olin aika ajattelematon ja saatoin varmaan vaikuttaa tunnekylmältä, vaikka mikään manipuloiva hyväksikäyttäjä en ole ikinä ollut. 

Vierailija
17/24 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli "ystävä", joka jatkuvasti lyttäsi, piikitteli ja ilkeili. Ei olla enää ystäviä, mutta tiedän hänen olevan menestynyt. Jotenkin tuntu pahalta että juuri menestyneen ihmisen piti lytätä toista... Kun hänellä kerran meni ihan hyvin, niin miksi piti painaa toista vielä alemmas.

Ihmiset joilla on huono itsetunto lyttäävät toista alas eivätkä koskaan kehu ketään. Hyvä jos edes moikkaavat.

Vierailija
18/24 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämäni on ihan hyvä mutta tuntuu vaan niin väärältä että kaikki tipahtaa tämän syliin kuin kypsä omena. Ja sit symppiksillä ja hyvillä ihmisillä on epäonnea ja vastoinkäymisiä.

Kaikilla on epäonnea ja vastoinkäymisiä. Älä vertaa itseäsi johonkin toisen ihmisen kiiltokuvaan. Et oikeasti tiedä, mitä tämän toisen henkilön elämässä tapahtuu. Ihmisillä on tapana pitää ongelmat oman perheen sisällä ja hyvinvointia osoittaa ulospäin. Et siis edes tiedä onko hänellä onnellisempi vai surullisempi elämä kuin sinulla. Eikä sillä ole muutenkaan merkitystä; sinä voit vaikuttaa omiin tunteisiisi ja omiin tekemisiisi, joten rakenna hyvinvointisi näiden varaan. Ei sen varaan, että olet jotain tiettyä henkilöä menestyvämpi.

Vierailija
19/24 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vekkuli tunne kun tunnet menestyvän naisen jolla on ihan fantsu Instagram ja imago siellä puuterisenpehmeä ja todellisuudessa aivan hirveä käytös, itsekkyys ja jopa junttius.

Miehen sukulainen on juurikin tuollainen. Instassa ollaan niin lämminhenkistä ja heitellään sydän hymiöitä yms. mutta livenä on kaikkea muuta. Ei katso päällekään.

Vierailija
20/24 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on inhottava, niin tuskin hänellä on henkisesti hyvä olla ja tasapainoinen muuten. Sellaiset yleensä paikkaavat vajavaisuuksiaan jollain ikävällä käytöksellä.