Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omien naamakuvien photoshoppaus - miksi?

Ei enää nuori eikä sileäotsainen
15.08.2021 |

Facebookissa on monta nuoruusvuosien kaveria, saman kylän poikia ja tyttöjä. Osaa en ole livenä nähnyt 20 vuoteen vaikka Facessa välillä jotain juttua heitetäänkin.

Yksi tällainen tyttö,jolla oli aikuisuuden kynnyksellä melko huono iho olikin niistä ajoista kaunistunut ja hoikistunut huomattavasti Facebookin profiilikuvien perusteella ja ikäisekseen (45v) hyvin säilynyt. Mutta nyt näin hänet espoolaisessa kauppakeskuksessa miehensä kanssa ja kumpikin oli ainakin +30 kg ja +10v niihin Facen profiilikuviin verrattuna.

Mitä ihmettä kukaan saa siitä, että filtteröi ja käsittelee omia kasvokuviaan ja päivittää niitä tämän tästä Faceen? Tykkäyksiä voi toki saada, mutta kauanko se jaksaa mieltä lämmittää kun totuus katsoo peilistä vastaan joka kerta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs ne, jotka menevät iltalehtiin sanomaan, että heitä luullaa ikäistään nuoremmiksi? Sitten kun katsoo kuvat niin pelkkiä imartelevia asentoja ja hämärää valaistusta, jossa ei varmastikkaan näy yhtään ryppyä.

Vierailija
2/9 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta mainitsemastani tapauksesta vielä sen verran, että jos oltaisiin vaikka järjestetty joku vanhojen kavereiden "Reunion", niin en varmaan olisi kyennyt olemaan tuijottamatta ja miettimättä, että "Mitä helvettiä, onko tolla joku sairaus tullut sen kuvanoton jälkeen?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan tota tuppaa usein harrastamaan. Naurattaa välillä katsoa kuvia, jossa 40v neljän lapsen äiti ei näytä päivääkään yli 25 vuotiaalta kestävyyslajien urheilijalta. Ne on nämä tyypit sitten vissiin jotka ei koskaan ilmesty mihinkään kekkereihin ettei totuus paljastuu ja kulissit karise.

Vierailija
4/9 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, että muut luulevat, että kuvittelen näyttäväni hyvältä ilman muokkausta. Olen ruma, eikö minusta saa muuta kuin sääliä herättäviä kuvia. Ainoa keino, jolla voin koskaan nähdä itseni edes OK:na, on muokkaus. Eri asia teille, jotka pärjäätte omalla naamalla sellaisenaan.

Vierailija
5/9 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykällä kuvatessa voin käyttää kauneustehostetta. Sitä voi säädellä 1-10 välillä, mä laitan sen 4-5 kohdalle. Mitä se sitten tekee?! Kasvojen iho on hieman vaaleampi ja tasaisempi. Ei se nyt mua 10 vuotta nuoremmaksi tee tai poista kymmentä kiloa! Kun vertaa alkuperäiseen kuvaan, muutos on hyvin hienovarainen. Mä oon +50 , eikä mun kaveritkaan mitenkään hurjasti manipuloi kuvia! Joskus voidaan ihan hupina sitten tehdä sellaisia oikein överikuvia, mutta ne on siis ihan vaan hassuttelua! Eikä niitä kukaan pidä totena tai usko niihin! Minulla on fb ja instassa jotain 250 seuraajaa molemissa  ja suurin osa on nähnyt minut livenä! Olisi hassua siis hassua feikata! Mä ajattelen, että on sama kun meikkaus! Saman tuloksen saisi hyvällä meikillä! Nyt ei tarvi nähdä vaivaa! Kuvakulmilla on suuri merkitys. Tiedän miten itseäni kuvaan! Ei ikinä alasuunnasta kasvoja! Vasen puoleni on kasvoissa parempi myös hiusten puolesta! Mun alavartalo on hoikka! Sitä kannattaa korostaa. Rinnat isot, joten kantsii suosia yläviistoa, koska muuten rinnat ovat pään kokoiset! No, miehet tykkää...mä en,

Vierailija
6/9 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovin tapaamisen netti-ihastuksen kanssa. Paikalle saapui henkilö, jonka tuskin tunnistin. Muutenkaan ei oikein synkannut. Jäi mielipuolinen outo fiilis, että tämä henkilö oli jotenkin "varastanut" tms. ihanan ihmisen elämästäni, ihan kuin tuo kuvien ihminen olisi edelleen olemassa menneessä aikamuodossa tms.

Vierailija
7/9 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös FB-kaverina yksi sukulaismiehen vaimo, jonka päivityksistä joka toinen on omasta naamasta. Ja niissä kuvissa ei digitaalista meikkiä ja puuteria ja plastiikkakirurgiaa säästellä. Yrittää kai näyttää yhtä nuorelta kuin rippikouluikäinen tyttärensä.

Vierailija
8/9 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia pitää vähän käsitellä, jotta naama näyttää samalta kuin peilistä.

Vierailija
9/9 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvia pitää vähän käsitellä, jotta naama näyttää samalta kuin peilistä.

Onko sulla joku taikapeili?