Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En oikeasti ymmärrä ihmisiä jotka eivät välitä koronasta, vaikka kuuluvat riskiryhmään. Eikö oikeasti oma terveys hetkauta tuon vertaan?

Vierailija
15.08.2021 |

Sukulaisista toisella on keuhkoahtauma ja toisella ms tauti. Nyt nämä ovat tietysti saaneet rokotteet, mutta kumpikaan näistä ei ole alunperinkaan olleet yhtään peloissaan vaan ovat rymynneet ties missä.
Tapahtumissa yms.
Käyneet ravintolassa..
Mä oon perusterve ja pelkään koronaa. Molemmat piikit saatu, mutta käyn yhä kahden viikon välein kaupassa. Ja vältän kontakteja. Töissä on käytävä, mutta onneksi en kohtaa paljoa ihmisiä.
Ihan, kuin nämä sairaat ihmiset toivoisivat saavansa sen vakavan komplikaation?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset nyt harrastaa vuorikiipeilyä, laskuvarjohyppyjä, luolasukellusta ym. jossa on riskejä. Kaikki ei pelaa koko ajan niin varman päälle muutenkaan. Ja saattavat ihan nauttia siitä.

Vierailija
22/23 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen riskiryhmää enkä pelkää. Jos tulee tauti niin se tulee. Jos se on kuolemaksi, niin se on kuolemaksi.

Kroonisesti sairas voi kupsahtaa ihan influenssaan. Itselläni normi flunssakin tuntuu siltä, että kuolema korjaa. Siihen tottuu ja siihen on tavallaan varautunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On 4 tapaa lähtee täältä kunniakkaasti: laskuvarjo ei aukea, leikkuupuimuri ajaa, yli, lappalainen puree munat irti tai koronarokote...