Olen kahden lapsen teiniäiti
ensimmäisen sain 17-vuotiaana ja toisen 19-vuotiaana. Päiväkään, en ollut käynyt töissä, ennen kuin vanhempi lapsi oli neljän vanha. Kun en ollut kouluakaan loppuun käynyt. Ammattikoulun paperit sain ensimmäisen lapsen ollessa 5 vuotias ja toinen 4 vuotias, itse olin 23 vuotias. Sossupummina elin 17-vuotiaasta, 23 ikävuoteen. Haukkukaa, vain oma valintani oli tehdä lapset nuorena, nyt mulla on ammatti ja kun olen 37, on lapset täysi-ikäisiä ja mulla vielä roimasti aikaa elää ilman lapsia. Olen tyytyväinen :)
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:10"]Minkä olet ammatiltasi? Onko sama mies kuvioissa? Ja onko lapsilla sama isä?
[/quote]
Kävin hotelli ja catering alan, nyt olen töissä ravintolassa. Mies on kuvioissa ja sama isä molemmilla.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:10"]Minkä olet ammatiltasi? Onko sama mies kuvioissa? Ja onko lapsilla sama isä?
[/quote]
Kävin hotelli ja catering alan, nyt olen töissä ravintolassa. Mies on kuvioissa ja sama isä molemmilla.
[/quote]
Eli olet tyytyväinen 40- vuotias tarjoilija?
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:09"]ensimmäisen sain 17-vuotiaana ja toisen 19-vuotiaana. Päiväkään, en ollut käynyt töissä, ennen kuin vanhempi lapsi oli neljän vanha. Kun en ollut kouluakaan loppuun käynyt. Ammattikoulun paperit sain ensimmäisen lapsen ollessa 5 vuotias ja toinen 4 vuotias, itse olin 23 vuotias. Sossupummina elin 17-vuotiaasta, 23 ikävuoteen. Haukkukaa, vain oma valintani oli tehdä lapset nuorena, nyt mulla on ammatti ja kun olen 37, on lapset täysi-ikäisiä ja mulla vielä roimasti aikaa elää ilman lapsia. Olen tyytyväinen :)
[/quote] Hyvä. Mistä moinen asian mainostustarve iski?
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:10"]Minkä olet ammatiltasi? Onko sama mies kuvioissa? Ja onko lapsilla sama isä?
[/quote]
[/quote]
Eli olet tyytyväinen 40- vuotias tarjoilija?
[/quote]
Olen keittiön puolella valmistamassa ruokasi, enkä ole 40 vuotias, vaan 27 :) Vielä voin mennä vaikka korkeakouluun jos siltä tuntuu.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:09"]ensimmäisen sain 17-vuotiaana ja toisen 19-vuotiaana. Päiväkään, en ollut käynyt töissä, ennen kuin vanhempi lapsi oli neljän vanha. Kun en ollut kouluakaan loppuun käynyt. Ammattikoulun paperit sain ensimmäisen lapsen ollessa 5 vuotias ja toinen 4 vuotias, itse olin 23 vuotias. Sossupummina elin 17-vuotiaasta, 23 ikävuoteen. Haukkukaa, vain oma valintani oli tehdä lapset nuorena, nyt mulla on ammatti ja kun olen 37, on lapset täysi-ikäisiä ja mulla vielä roimasti aikaa elää ilman lapsia. Olen tyytyväinen :)
[/quote]
Siitä, kun sossupummi teiniäidit haukutaan täällä aivan lyttyyn ja, että lapset tehdään vain sen takia, ettei tarvitse töihin mennä.
Hä, 27?!? Ja täysi-ikäiset lapset.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:21"]Hä, 27?!? Ja täysi-ikäiset lapset.
[/quote]
Kuka sanoi, että lapseni ovat tällä hetkellä täysi-ikäisiä. Ei vaan, kun olen 37 vuotias, he ovat täysi-ikäisiä. Sanoin kun olen 37 vuotias, en olen 37 vuotias.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:09"]ensimmäisen sain 17-vuotiaana ja toisen 19-vuotiaana. Päiväkään, en ollut käynyt töissä, ennen kuin vanhempi lapsi oli neljän vanha. Kun en ollut kouluakaan loppuun käynyt. Ammattikoulun paperit sain ensimmäisen lapsen ollessa 5 vuotias ja toinen 4 vuotias, itse olin 23 vuotias. Sossupummina elin 17-vuotiaasta, 23 ikävuoteen. Haukkukaa, vain oma valintani oli tehdä lapset nuorena, nyt mulla on ammatti ja kun olen 37, on lapset täysi-ikäisiä ja mulla vielä roimasti aikaa elää ilman lapsia. Olen tyytyväinen :)
[/quote]
Siitä, kun sossupummi teiniäidit haukutaan täällä aivan lyttyyn ja, että lapset tehdään vain sen takia, ettei tarvitse töihin mennä.
[/quote] Valitettavasti heitäkin on paljon, eikä tämä sinun mainos poista sitä tosiasiaa, että moni näitä loisijoita tuntee ja tietää. Monet vielä heitä, jotka jakavat nyt innokkaimpina " tienaan alle 2100". Hienoa ettet jäänyt tehtailemaan lapsia, en minäkään, vaikka teiniäiti olinkin. Toivon kuitenkin ettei lapseni tee samaa.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:09"]ensimmäisen sain 17-vuotiaana ja toisen 19-vuotiaana. Päiväkään, en ollut käynyt töissä, ennen kuin vanhempi lapsi oli neljän vanha. Kun en ollut kouluakaan loppuun käynyt. Ammattikoulun paperit sain ensimmäisen lapsen ollessa 5 vuotias ja toinen 4 vuotias, itse olin 23 vuotias. Sossupummina elin 17-vuotiaasta, 23 ikävuoteen. Haukkukaa, vain oma valintani oli tehdä lapset nuorena, nyt mulla on ammatti ja kun olen 37, on lapset täysi-ikäisiä ja mulla vielä roimasti aikaa elää ilman lapsia. Olen tyytyväinen :)
[/quote]
[/quote] Valitettavasti heitäkin on paljon, eikä tämä sinun mainos poista sitä tosiasiaa, että moni näitä loisijoita tuntee ja tietää. Monet vielä heitä, jotka jakavat nyt innokkaimpina " tienaan alle 2100". Hienoa ettet jäänyt tehtailemaan lapsia, en minäkään, vaikka teiniäiti olinkin. Toivon kuitenkin ettei lapseni tee samaa.
[/quote]
Ei poistakaan, halusin vain kertoa, että kaikki teiniäidit ei ole loisijoita :)
Käsi ylös ( tai vaikka peukkua) kuk ei tiennyt?
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:28"]Käsi ylös ( tai vaikka peukkua) kuk ei tiennyt?
[/quote]
Hä?
minäkin olen entinen teiniäiti. Sain ekan lapsen 18 vuotiaana. Avomies oli 17v. Molemmat kouluttamattomia ja työttömiä. Parikymppisenä opiskelin ammatin mutta mies ei.
Nii entä sitte? Mäkin olin! Pöljä juttu.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 18:41"]minäkin olen entinen teiniäiti. Sain ekan lapsen 18 vuotiaana. Avomies oli 17v. Molemmat kouluttamattomia ja työttömiä. Parikymppisenä opiskelin ammatin mutta mies ei.
[/quote/]
Et kai ole vielä miehen kanssa yhdessä?
Minäkin sain lapset nuorena, esikoisen syntyessä olin 18v ja seuraavan 19v.
Nyt olen 2v taaperon mummi ja ikää minulla on 47v. Olen tyytyväinen siihen millainen elämäni on ollut :)
Minkä olet ammatiltasi? Onko sama mies kuvioissa? Ja onko lapsilla sama isä?