Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erään puolitutun+ sen kavereiden ihmeellinen käytös minua kohtaan

Vierailija
05.09.2014 |

Eli olen juuri muuttanut uudelle paikkakunnalle opiskelemaan, toiselle puolen Suomea. En tunne täältä ketään mutta huomasin eräänä päivänä että mun lähistöllä ilmeisesti asuu eräs samasta kaupungista mun kanssa kotoisin oleva, samassa koulussa joskus ollut tyttö/nainen. Ei olla koskaan juteltu, ei yhteisiä kavereita tai mitään, pari vuotta ikäeroa.
No, tää tyttö on tullu läheisessä kauppakeskuksessa monesti vastaan kavereidensa kanssa ja oon huomannut outoa käyttäytymistä.. Tää tyttö supattaa kavereilleen (joita en tunne) jotain ja sitten koko porukka kääntyy kattoo mua ja nauraa. Eilen vaatekaupassa käydessä näin tän saman sakin ja ne tuijotti mua jatkuvasti ja hihitteli. Siis yli parikymppiset ihmiset! Kysyin sitten lähtiessäni kun hermot meni että vittuako kyyläätte mutta ne vaan pyöritteli silmiään ja huokaili.. En oo koskaan ollut koulukiusattuna, mut nyt toivon ettei niitä näy mun uudessa koulussa. Mikähän niitä vaivaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot pieneltä paikkakunnalta niin tämä tyttö varmasti tietää sinut ja jotain sinun asioitasi. Sori jos liian henk.koht. kysymys, mutta millainen maine sinulla oli entisellä kotipaikkakunnallasi?

Vierailija
2/8 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan ollut kenenkään kanssa sillai, en diskossa edes ja kaiken aikaa viihdyin kotona. Olin siis nörtti ja vielä tosi ylipainoinen. Ihme ettei kukaan kiusannut :D tosin nyt olen laihduttanut parikymmentä kiloa vuoden sisään. Ehkä ne sitten naureskeli mun ex-läskiydelle..
ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla et ne naureskeli just sille. Jätä omaan arvoonsa!

Vierailija
4/8 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia sun saavutuksesta. Jätä tuollaiser omaan arvoonsa. Itsekin olen kokenut, että parikymppiset tytöt osaa olla tosi lapsellisia halutessaan.

Vierailija
5/8 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki oma elämä ja kaverit. Jatka omia ratoja, viis noista puolitutuista.

Vierailija
6/8 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pikkusielujen olla omassa arvossaan. Jossain kohtaa se haluaa olla sun kaveri. Kysy silloin, mitä ihmettä se luuli ja tyhmästi teki.

Hanki kivoja juttuja elämääsi,ja siirrä tollanen ajatuksissasi sivuun. Anna sille vaan pieni tila ja naura mielessäsi, ettäovatpa hupaisia ja tulipa hyvin heille tokaistuksi. Ja jätä sinn ostatille se porukka pyörimään. Sano ens kerralla helou tai älä. Tee niinkuin haluat. Tossaille ei kannata paljon valtaa antaa.

Typeryyttä kun on menenlaista. Se samanpaikkakuntalainen kuulostaa aika tylsältä tyypiltä. Mä en haluais sellaisen kans olla. Kun kisojen ihmisiäkin on.

Sä oot vahvoilla. Sä kyllä pärjää toisille, jos tarve tulee. Luulen ettei tuu, mutt jos, niin pärjäät. 

Vierailija
7/8 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

....siis kun kivojakin ihmisiä on olemassa. Sellaisiin kannatta tutustua. Tuollaiset voi pyöriä ihan rauhassa ostarilla pöllöilemässä

Vierailija
8/8 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille turpaan jos naureskelu jatkuu.