Kiinnostaako tietää tunnin tarkkuudella milloin ukkostaa?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Kaikennäköiset tutkat on tosi kivoja, mutta melko hyödyttömiä. Teen osuuteni ilmaston eteen ja käytän pyörää työmatkojen tekoon ympäri vuoden.. Tällöin on oleellista tietää sää etukäteen, jotta voi pukeutua oikein.
Sillä on oikeasti merkitystä, että sataako kello neljä vai viisi. Toisessa tapauksessa pääsee kuivana perille ilman sadevaatteita. Toisessa tapauksessa kotiin tullessa on aivan märkänä.
Aina kun olen ollut märkänä kotiin tullessa olen pyytänyt miestäni auttamaan. Sinkuillahan ei ole näin helppoa.
Tällä palstalla kaikki menee aina pelkäksi vitsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikennäköiset tutkat on tosi kivoja, mutta melko hyödyttömiä. Teen osuuteni ilmaston eteen ja käytän pyörää työmatkojen tekoon ympäri vuoden.. Tällöin on oleellista tietää sää etukäteen, jotta voi pukeutua oikein.
Sillä on oikeasti merkitystä, että sataako kello neljä vai viisi. Toisessa tapauksessa pääsee kuivana perille ilman sadevaatteita. Toisessa tapauksessa kotiin tullessa on aivan märkänä.
Aina kun olen ollut märkänä kotiin tullessa olen pyytänyt miestäni auttamaan. Sinkuillahan ei ole näin helppoa.
Mihin tarvitset apua? Et osaa itse laittaa vaatteita kuivumaan? On meillä sinkuilla niin vaikeaa kun joku ei tule kotiin tullessa ripustamaan märkiä vaatteita puolestamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvitset apua? Et osaa itse laittaa vaatteita kuivumaan? On meillä sinkuilla niin vaikeaa kun joku ei tule kotiin tullessa ripustamaan märkiä vaatteita puolestamme.
Vaatteet?
Käytän tätä säätutkaa, joka näyttää viimeisen tunnin sadetilanteen. Tämän mukaan on helppo arvioida tuleva tilanne.
Olen odottanut kunnon ukkosta koko kesän, mutta kaikki kunnon ukkoset on enempi sisämaassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet?
Niin? Et osaa itse laittaa vaatteita kuivumaan? Vai tarvitsetko apua itsesi kuvaamisessa?
Kyllä täällä Espoossa on jyrissyt vähän väliä ja ollut ihan "päälläkin" monta kertaa. Tosi harvinaista, koska ollaan kolmen järven ympäröimänä ja tänne ei siksi ukkoset yleensä tule.
Vierailija kirjoitti:
Käytän tätä säätutkaa, joka näyttää viimeisen tunnin sadetilanteen. Tämän mukaan on helppo arvioida tuleva tilanne.
Olen odottanut kunnon ukkosta koko kesän, mutta kaikki kunnon ukkoset on enempi sisämaassa.
Tarviiko huomenna Helsingissä sadevaatteita kun ajaa pyörällä?
itse olen katsonut ilmatieteen sade kartasta missä sataa, hyvin kävin lauantaina kaupassa ja pääsin kuivana takas kotiin, parin tunnin päästä tuli vettä ihan kunnolla.
Lehdissä oli taas lööppi tulevista rankkasateista. Johtuisiko siitä että sunnuntaina paikoin tuli vettä aivan kaatamalla😳😳
Aika vitsikäs oor!