Jari matti latvala tinderissä
Nyt joku nappaan äkkiä ☺️
Uniikki ja redrama myös siellä tuli vastaan.
Kommentit (49)
Tää rikkoo GDPR:ää et tehään topicceja keitä jämäjulkkiksii on tinskus
Paljonko Uniikki ilmoittaa pituudekseen?
Kaikilla heillä on IG tilit, FB jos ei jo sitä kautta seuraa löydä, ei myöskään Tinsusta. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pätevämpiä tallipäälliköitä olisi takuulla ollut saatavilla, käsittämätön valinta.
Meinaatko että hän etsii sitä pätevämpää tallipäällikköä tinderistä vai.
Meinaan!
Jos haluaa matchin Ratti_-Matilta ,kannattaa kertoa harrastavansa kivien keräilyä varsinkin ojien pohjilta. On ainakin samat harrastukset sitten.
Ai Kari Ketonen on siellä? No nyt alkoi itseäkin kiinnostaa, vaikka mahkut onkin täys nolla 😂
Vierailija kirjoitti:
Ai Kari Ketonen on siellä? No nyt alkoi itseäkin kiinnostaa, vaikka mahkut onkin täys nolla 😂
No niin on, koska Kari on mun.😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo tullu mulla vastaan, mut oonkin liian vanha (45). Tai no Eskon oon nähny, ja Kari Ketosen.
Kari Ketonen🤩
Joo harmi kun ei tullu Ketosen kanssa matchia, tykkäsin kyllä :/
-Se sama N45
Vierailija kirjoitti:
Uniikki on kertonut pituutensa moneen kertaan julkisuudessa, joten ei se mikään salaisuus ole.
Hunksit ja Henry Saaret ei kiinnosta ketään, mut Ketonen on kuuminta hottia!
Mammat hei, Ketonen täyttää huomenna 50 vuotta!
Mun pitääkin säätää ikähaarukkaa... 😍 Ketonen 🥵🙌
N 38
Ketonen vois olla mun FWB
😍😍😍
Siinä on fiksu, hauska ja seksikäs mies 🥰
Muistakaa naiset välillä poistaa tinder profiili ja ladata uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia Uniikki ja Redrama ovat? Minua vähän epäilyttää, jos 40-vuotiaalla miehellä ei ole lapsia tai jos pisin parisuhde on ollut pari vuotta.
Älä huoli, ei sinun näköisen ja ikäisen naisen tarvitse kummankaan kanssa treffeille lähteä:)
Tuossa tuli kyllä hyvin ilmi tuo naisen kaavamainen logiikka, että miehellä pitää olla parisuhde cv kunnossa, todella noloa sinun kannaltasi.
Vierailija kirjoitti:
Ketonen vois olla mun FWB
😍😍😍Siinä on fiksu, hauska ja seksikäs mies 🥰
Muistakaa naiset välillä poistaa tinder profiili ja ladata uudestaan.
Mutta kun sinä et ole seksikäs niin sinun on turha haaveilla Ketosesta. Sinun FWB löytyy lähiräkälästä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 165cm ja Uniikki on seissyt vieressäni. On lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo tullu mulla vastaan, mut oonkin liian vanha (45). Tai no Eskon oon nähny, ja Kari Ketosen.
Kari Ketonen🤩
Joo harmi kun ei tullu Ketosen kanssa matchia, tykkäsin kyllä :/
-Se sama N45
Tykkääkö Ketonen pilaantuneesta lihasta?
Itse olin tinderissä viimeksi viitisen vuotta sitten ja ketonen oli myös silloin siellä.
Ai että Jari Matti Latvala on tinde rissä?
Suhteet ovat kaikki kaikessa...sen näkee tässäkin asiassa. Tekee hommat niin kuin pyydetään ja on hyvää pataa rahamiesten kanssa niin kaikki järjestyy.