8 kuukautta maalla asumista takana ja tämähän on ihan hirveää!
Muutimme pk-seudulta tänne Jumalan selän taakse, koska mies halusi alkaa viljelemään vanhempiensa tilaa. Selitti minulle maalaisidyllistä ja muusta. Tämähän on aivan kamalaa. Kylänraitilla kulkevat samat mummot ja papat rollaattorilla, lähin kauppa on 8 kilometrin päässä ja koko ajan on jotain tekemistä. Sunnuntaisin olisi mukava juoda vaikka Cappuccino promenaadilla meren äärellä, mutta kaupunkiin on 40 kilometriä matkaa. Take me back!
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
No sulle se ei sovi ja miehellesi sopii. Erotkaa!
Palstan kyklooppinen patenttiratkaisu vaivaan kuin vaivaan.
Nautinnollista luettavaa kahvin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ketjuun on tullut maalaisilta todella kauniita ja rohkaisevia kommentteja. Ai eikö
Vitsit, että olette ihania ihmisiä.
Ei ap
Tämmöseen provoon voi vastata vaikka haaraimpeä. Ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Ketjuun on tullut maalaisilta todella kauniita ja rohkaisevia kommentteja. Ai eikö
Vitsit, että olette ihania ihmisiä.
Ei ap
Eihän maalaiset ehdi täällä pyöriä. Tekemistä on aina. Vaikka nyt marjojen keräämistä tai sienestämistä.
Kaikki paitsi Helsinkiläiset on noloja, pellejä ja kaikin tavoin surkeita epäonnistuja perseitä.
Vierailija kirjoitti:
40km? Meillä on kuule 40km lähimpään ruokakauppaan ja 100km lähimpään kaupunkiin, eihän tuo ole matka eikä mikään!
Horror!
Maalla pitääkin olla kaikenlaista puuhaa. Siksi kaupunkilaiset ostavat maalta itselleen kesäpaikkoja, että saavat puuhailla.
Tosin kaikista ei tykätä. Eihän maaseutu ole mitään villiä länttä, jossa voi rällästellä ja olla välittämättä muista. Sitä sopii arvon kaupunkilaisten miettiä.
Miksi edes suostuit, jos tykkäät promenaadeista etkä rollaattorimummoista?
Kyllä sieltä maalta aina pääsee takaisin kaupunkiin. Itse asunut haja-asutusalueella nyt 20 vuotta ja olen alkanut haikailla vielä syvemmälle metsään muuttamisesta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40km? Meillä on kuule 40km lähimpään ruokakauppaan ja 100km lähimpään kaupunkiin, eihän tuo ole matka eikä mikään!
Mitä sitten? Ai, kummalla on paskempaa (voitit)? En valitsisi kumpaakaan elämää, jossa olisi auton varassa..
Onpa suomalainen elämä muuttunut. Ennen ei todellakaan puhuttu siitä, ettei tarvittais autoa.
Oletko kuullut ettei maalla ole työpaikkoja kun omistajien sukulaisille? Minä ajelin 60-80 kilometriä parikymmentä vuotta työpaikalle, pyörälläkö olisi pitänyt kulkea?
Maalla on vähemmän työttömiä kuin kaupungeissa eli ihmeesti ne maalaiset työpaikkoja tuntuvat löytävän.
No totta kai böndellä on kauheeta. Siihen on ihan hyvä syy että suurin osa ihmisistä asuu kaupungeissa.
Olen asunut maaseudulla yli 10 vuotta enkä päivääkään ole katunut päätöstäni. Puutarha ja kasvimaa riittää eläkeläiselle että saa hyötyliikuntaa päivittäin. Tyhjempää "tekemistä" en tiedäkään kuin joku capuccinon juominen rantapromenaadilla joka sunnuntai. Kerran vuodessa saattaisin tuollaisesta ehkä hetken nauttia. Mullakin on kauppa 12 km päässä, mutta kerran viikossa sinne ostoslistan kanssa hurautan. Kaupungissa roikutaan ostoskeskuksissa ja käydään kerran päivässä jos ei useamminkin kaupassa ja sunnuntaisin koko perheen voimalla tehdään huviretki ostoskeskuksiin, sitten palataan betonikuutioon. Tylsempää ei voisi olla. Maaseudulla on joka hetki kivaa tekemistä ja "ressi" katoaa kummasti. Omalla verannalla tai pihalla yöpaidassa sunnuntaiaamuisin kaffeet maistuvat jotain sata kertaa paremmalle kuin jossain promenaadilla varta vasten sinne pukeutuneiden ja meikanneiden kanssa. Tulevat ikäänkuin näyttämään itseään. Huvittavaahan sitä on katsella jos sattuu isommassa kaupungissa välillä käymään.
Kai harrastatte ukkonne kanssa rietasta seksiä luonnossa?