Mikä kirja on saanut sinut voimaan pahoin tai erittäin surulliseksi?
Kuuntelen puolivälissä kirjaa, jossa jo aluksi varoitettiin kirjan olevan tällainen, vaikkei lippua kuulemma kuvauksiaan (en ole siis vielä lopussa). Mutta, kuitenkin nyt ymmärrän miten hirveän paljon kaikkea tapahtui jo ennen sitä lopullista. Aivan mahdottoman paljon yhteydenottoja ja tapaamisia. Mutta tulos silti mikä on. :’(
Kommentit (20)
Koskelan teinisurma. Olen nyt noin 70% lukenut siitä. Ollut pari päivää välillä ihan fyysisesti paha olo, kun tapahtunutta miettii:(
Raamattu. Ajatus, että suuri osa ihmisistä perustaa tai on perustanut elämänsä tälläisen roskan varaan on raivostuttavaa.
Pätee muihinkin pyhiin kirjoihin.
Eerika
Jäi pois.
Sinänsä hyvä kirja, ei mikään mässäily. Eli ei keltainen lehdistökirja ollenkaan, jos sellaista kaipaa, niin pettyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattu. Ajatus, että suuri osa ihmisistä perustaa tai on perustanut elämänsä tälläisen roskan varaan on raivostuttavaa.
Pätee muihinkin pyhiin kirjoihin.Olet kuin vegaanit.
Onko pronssikautisen paimentolaisheimon luonnevikaisen jumalan palvominen järkevää?
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi kirjoitus- ja luultavasti lukutaidoton joka kuuntelee ”kirjaa”.
Huoh.
Mitä pahaa on kirjojen kuuntelussa? Se ei vie pois ollenkaan kirjojen lukemista. Esim. kuuntelen päivittäisillä pitkillä lenkeilläni kirjoja ja kotona luen paperisia kirjoja. Molemmat siis aktiivisesti käytössä. Kirjastosta on paljon varauksia ja lainoja koko ajan.
Nälkäpeli ja aikuinen olin kun tuon luin. Miten tuollaista k-16 sisältöistä tavaraa on saatu markkinoitua teineille ja aivan liian nuorille lapsille? Toisaalta ehkä tietämättömyys asioista on suojannut noita liian nuoria lukijoita. Elokuvaversiot ovat vielä kirjaakin ahdistavampia. En edes pystynyt katsomaan kaikkia elokuvia. Todellakin olen nähnyt rajumpaakin materiaalia, mutta se ei ole kuitenkaan ahdistanut ollenkaan näin paljoa. Vieläkään en ymmärrä, miten Nälkäpeli-elokuvat olivat vain k-12 kun k-16 olisi ollut oikea nimenomaan ahdistuksen takia.
Attack on Titan.
Olen kerran jopa oksentanut sitä lukiessa. Ei ole ihan kevyttä luettavaa.
eipä oikeastaan mikään kun en lue kirjoja. keskityn elämän elämiseen. naiminen ja tappelu käy minulle luonnostaan mutta, jos kirja käteen nii ei jaksa keskittyä
Vierailija kirjoitti:
Kylllähän rikkonaisuus ihmiselämän tarinoissa on se juttu miksi mediakiin tekee hommiaan.
Oletko ihaan tosissas? Että näin ei olisi. Se on siiinä että ihminen esim unohtaa kaikki positiiiviset asiat ja negatiiviset asiat on niitä joita ei unohda mikä tarkoittaaa sitä mikä saaa ihmisen aivotoiminnan töihin.
Punainen mekko. Kirjan päähenkilö käsittämättömän inhottava. Kissansa kiduttaminen ja lopulta tappaminen toi huonon olon pitkäksi aikaa. Ällöttävä kirja kaikin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Koskelan teinisurma. Olen nyt noin 70% lukenut siitä. Ollut pari päivää välillä ihan fyysisesti paha olo, kun tapahtunutta miettii:(
Pahan olon ansaitsisit siitä että ostit tämän murhalla rahastamis- ja syyllisten päänsilutys kirjan.
Pieni elämä
Kuvottavaa mässäilyä väkivallalla, suhdeväkivallalla ja sairailla ihmissuhteilla.
Trainspotting.
Nistejä ja luusereita Skotlannista. Tää kirja oli vielä paljon räävimpi ja inhottavampi ku elokuva.
Kylllähän rikkonaisuus ihmiselämän tarinoissa on se juttu miksi mediakiin tekee hommiaan.