Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tänä päivänä puhelinta katsomaton nuori nainen suuri ihmetyksen aihe?

Vierailija
15.08.2021 |

Olen kolmekymppinen nainen enkä halua plärätä puhelinta julkisilla liikkuessani. Olen kuitenkin kiinnittänyt huomiota siihen, miten vahvasti ihmiset, etenkin nuoret suunnilleen ikäiseni naiset reagoivat asiaan. Olen vain omissa ajatuksissani pää pystyssä (en halua niska-hartiavaivoja). Mutta se, miten monet tähän reagoivat on hyvin mielenkiintoista - usein juuri nuoret naiset katsovat minua kuin lehmä uutta porttia ja he ihan kuin pelkäävät, että koska katseeni ei ole nauliintunut älylaitteeseen, saatankin katsoa heitä! Vaan kun en minä heitäkään katso, ei kiinnosta ollenkaan. Ymmärrän hyvin, että tänä päivänä minun ikäiseni ihminen istumassa yksin julkisissa ilman älypuhelimeen tuijottamista on erottuva näky, mutta samalla se myös kertoo kuinka sairas nykyinen yhteiskuntamme on.

Aina kun istun julkisissa, haluan kuvitella kuin olisi vuosi 2000. Se on ihanan vapauttava mielikuva.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En plärää itekkään mut en kyllä oo huomannu et kukaan katsois tai et ketään kiinnostas.

Vierailija
2/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä koe olevani mitenkään spesiaali, vaikken puhelinta juuri käytäkään. Ihan sama, käyttääkö muut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itse olen samanlainen enkä jaksa yleensä ottaa kännykkää esiin julkisilla paikoilla, enkä ole oikeasti huomannut tuollaisia reaktioita ollenkaan. 

Vierailija
4/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuvittelee omiaan. Minäkin olen julkisissa usein ilman älypuhelinta, mutta  ei minua kukaan tuijota.

Vierailija
5/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis itse olen myös 30v, monien mielestä näytän kyllä nuoremmalta, mutta ei silti kukaan katso mitenkään oudosti. Yleensä katson ikkunasta ulos julkisissa. Jos on tungos ja vaikka metrossa ei näe mitään ikkunasta, otan puhelimen esille, en kyllä aina silloinkaan jaksa.

Vierailija
6/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En plärää puhelinta julkisesti kun liikun yms, en oo huomannut mitään tuollaista. Suurimmalla osalla on kuitenkin naama kiinni luureissa. Mä katson maisemia, olen ajatuksissani, luen tai kuuntelen kirjaa tai musiikkia, en oikeastaan juurikaan kiinnitä huomiota muihin, ellen ihan tarkoituksella tarkkaile ihmisiä, joskus näin teen.

Vierailija
7/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2000 ihmisillä oli jo älyttömät kädessä, tekstaamassa.

Vuosi 1980, that's the way i like it.

Palaako? :)

Hyvä kirjoitus.

Vierailija
8/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta denialismia näiltä kommentoijilta. Tsemppiä ap.

Vierailija
9/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää yrittää vähentää puhelimen käyttöä. Se on nykyajan syöpä.

Vierailija
10/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En plärää itekkään mut en kyllä oo huomannu et kukaan katsois tai et ketään kiinnostas.

Ei kukaan katsokaan, kun kaikki tuijottavat intensiivisesti luurejaan :D

Vierailija
11/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. ihmiset tuijottaa puhelinta kaiken aikaa ja samalla aloittjaa🤔

Vierailija
12/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä koe olevani mitenkään spesiaali, vaikken puhelinta juuri käytäkään. Ihan sama, käyttääkö muut.

Okei, sinä sait siis tästä vaikutelman että minä jollain lailla brassailisin "erityisyydelläni". Mistään sellaisesta ei siis ole kyse, minusta vain on huolestuttavaa, mihin tämä maailma on mennyt. Ei sen pitäisi olla näin.

Ap

Vierailija
13/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, sinä sait siis tästä vaikutelman että minä jollain lailla brassailisin "erityisyydelläni". Mistään sellaisesta ei siis ole kyse, minusta vain on huolestuttavaa, mihin tämä maailma on mennyt. Ei sen pitäisi olla näin.

Ap

Millainen sen sitten pitäisi olla?

Vierailija
14/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Millaisen sinä kuvittelet maailmani olevan, kun bussissa selaan puhelinta?

Vierailija
15/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. ihmiset tuijottaa puhelinta kaiken aikaa ja samalla aloittjaa🤔

No tottakai ne puhelimen plärääjätkin nostavat katseensa välillä puhelimestaan. Ja kyllähän he nyt näkevät erikseen katsomattakin, jos edessään istuvalla ei ole puhelinta kädessä. Ei siinä puhelimen ja silmieni välissä ole mitään putkea, että vain sen puhelimen näytön näkisi.

Ap

Vierailija
16/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sellainen kuin se oli ennen älypuhelimia. Ei se ole mieltä ylentävä näky, kun kaikki tuijottelevat puhelimiaan leuka rinnassa niska kyhmynä.

Ap

Vierailija
17/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

15min metrossa puhelimessa = koko elämä puhelimessa. Lapsellista tehdä päätelmiä muiden elämästä muutaman minuutin perusteella.

Vierailija
18/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sellainen kuin se oli ennen älypuhelimia. Ei se ole mieltä ylentävä näky, kun kaikki tuijottelevat puhelimiaan leuka rinnassa niska kyhmynä.

Ap

Millaista se sitten oli ennen älypuhelimia?

Vierailija
19/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikka57 kirjoitti:

Tahtoisin työntää kookkaan lemmenpatukkani aloittajan litisevään pimpsaan ja puristella lollojasi kiihkeästi samalla spermasuuta suudellen. Pian pimppisi sykkii nautinnosta sauvani ympärillä ja tulemme yhdessä. Aah, puuuh, bojoing, tsirp tsirp, kostea vaginasi on mun....

Kuulostaa ihanalta. Piristäisi kyllä päivää.

Ap

Vierailija
20/27 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Mistä sinä nyt koet jääväsi paitsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi