Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa tuomio: onko nettituttavuus player vai ei?

Nettirakas
15.08.2021 |

Aloin maaliskuussa kirjottelemaan pohjoiseurooppalaisen miehen kanssa, löydettiin toisemme kirjeenvaihtopalstalta eli alkoi kaveripohjalta. Oma parisuhde veteli viimeisiään ja kesän aikana tulikin sit ero. Tuon tuttavuuden kanssa homma napsahti aika äkkiä syvemmäksi, synkkas tosi hyvin yhteen ja jossain vaiheessa meni seksiviestittelyksin (vaihdettiin siis aika nopsaan whatsappeihin). Tykätään paljon samoista asioista, meidän huumorintaju on täysin samanlaista vähän omituista jne. Mutta… Vaikka tiedänkin miehestä tosi paljon kaikkia pieniä juttuja, mitä ei tietäisi ilman syvällisempää tutustumista ja on puhuttu esim unelmista ja peloistamme, niin hän jättää sujuvasti aina vastaamatta, jos kysyn jotain vakavampia ehkä vähän vaikeita asioita ja niistä jää mulle olo, että yrittää pitää jutut kuitenkin kepeinä. Vähän kuin yrittäis piilotella jotain? Tiedän että hällä on ollut vaikea lapsuus (sekin tuli esiin vasta kun kerroin omista vaikeista kokemuksista) ja on kertonut, ettei esim koskaan kerro kellekään, jos on allapäin eli voi toki olla sitäkin, että hänelle on vaikea kertoa asioita varsinkaan vaan viestien välityksellä. Toinen asia mikä mua vaivaa on se, että mun viestit saattaa olla lukematta joskus yli puolikin vuorokautta. En näe millon ollut paikalla whatsappissa mutta joskus oon nähnyt et on ollu paikalla kun oon just lähettäny viestin mutta sitten menee pari tuntia että lukee ja vastaa. Toki whatsappissa voi olla pikku viive ennenku näkyy, että poistunut paikalta. Tiedän että tekee ihan hirveesti töitä ja taloudellisesti pakko ja hällä on lapsetkin lähes täysin itsellään eli on oikeestikin kiireinen. Usein hän on kuitenki se, joka ottaa muhun yhteyttä (kun oon just päättäny et antaa olla, kun en oo prioriteetti). Ja sit taas on hetkiä, jolloin tulee vaikutelma että oon tärkeä, kertoo yhtäkkiä jotain syvällistä itsestään tai heittää jonkun asian ohimennen, esim kerran sanoi että hän pidättelee itseään siinä mitä haluaisi mulle sanoa etten säikähdä häntä. Mikä saa ajattelemaan, että on oikeesti tosi kiinnostunut. Sit esim sairastui koronaan, oli saanu vastauksen klo 3 yöllä ja oli laittanu mulle viestiä asiasta klo 4, vaikka tiesi et oon nukkumassa enkä vastaa heti. Kysyin haluaisko joskus tavata ja selvittää onko tää voimakas veto olemassa myös tosielämässä, ei heti mutta sitten joskus myöhemmin. Hän vastas että joo, näkee sen ehdottomasti mahdollisena, kunhan molemmat saa asiansa järjestykseen. Mulle vaan tuli siitä olo, että oli kauheen kauniisti ilmastu ”kiitos, mutta ei kiitos”, koska en edes tiedä mitä ne hänen asiansa on mitä pitää saada järjestykseen. On eronnu pari v sitten ja välit on olleet tosi vaikeat, nyt vissiin kai vähän helpottamassa että toki ehkä toikin, mut toisaalta tuonu esille että kun ei ole kenenkään kanssa tuon jälkeen ollut niin kovasti jo kaipais parisuhdetta.

Tiedän ettei kukaan voi varmaksi sanoa, mutta kaiken ihastumisen ylikin mulle jää välillä vaan jotenkin outo olo tästä. Jaksaako kukaan playeri vedättää puolta vuotta? Varsinkin kun ei multa mitään nude-kuvia heru, jotain vihjailevia laittanut mut aina jotain vaatetta ollu päällä 😅

Antakaa tuomio: player vaiko eikö?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jaksaa vedättää, jos on muitakin kierroksessa yhtä aikaa.

Vierailija
2/4 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haaskaisi aikaani, kuulostaa siltä että hän pyörittää useampaa naista. Oletteko ikinä edes jutelleet videoyhteyden kanssa esim. Teamsissa tai skypessä tms. sovelluksessa? Tiedätkö että miltä hän edes näyttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiedän miltä näyttää, useampia kuvia saanut ja myös yhden missä on hänen toinen lapsensa kuvassa. Ei olla videoyhteydessä juteltu. Osin sen takia, että mulla oli eksällä vaikeuksia löytää omaa asuntoa hänen poismuuttaessaan eikä oikein ollut sopivaa hetkeä soitella sellaisia puheluita eksän ollessa tyyliin aina paikalla. Ja nyt kun olis mahdollisuus, on alkanut epäilyttää. Ja toisaalta mä oon ite sen verran ujo introvertti, että videopuhelu vähän kauhistuttaa 😅 ja se on semmonen asia, minkä tekisin vasta jos oltaisiin ihan tosissaan suunnittelemassa tapaamista.

Tää tyyppi ei oo mikään perinteinen playeri siinä mielessä, että hän ei oo kauheen taitavan oloinen muuten siinä hommassa 😂 Eli siis kun tavallisesti kai ajatellaan pelimiesten olevan vähän semmoisia ylikiinnostuneita niin tää mies on kyllä huono esittämään jatkokysymyksiä ja on itekin sanonu, ettei oikeen osaa kysyä mitään. Olkoon sit hyvä tai huono merkki.

Vierailija
4/4 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten seksiviestitellään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän