Erityisherkälle vaatteita, mistä?
Tähän asti olen saanut hommattua pojalle housuja jossa ei ole taskut irtonaisia. Taskut täytyy olla siis ommeltuna miehustaan kiinni. Mutta nyt kun ruvetaan siirtymään isoimpiin kokoihin (146cm) niin mistään ei löydy sopivia housuja. Ja miksi aina täytyy olla huput jokaisessa takissa? Kun sais jostain sellaisia hupparin tapaisia takkeja ilman huppua, kaulusta saa olla. Auttakaa
Kommentit (9)
Opetele ompelemaan itse tai tekemään pieniä korjauksia, hupun voi leikata irti ja reunan omella siistiksi.
Nyt täytyy sanoa, että jotain on pielessä, jos housuissa on miehusta. Miehusta on se osa vaatetta, joka peittää ylävartalon kaulasta vyötäröön.
Isompana ne yliherkkyydet voi jäädä itsestään vaatteiden osalta, kun haluaa samaa kuin muutkin ja tottuu pitämään jotain mistä ei ole ennen pistänyt. Yliherkkyyksiä ois vaan hyvä opetella sietämään, se helpottaa elämää tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Isompana ne yliherkkyydet voi jäädä itsestään vaatteiden osalta, kun haluaa samaa kuin muutkin ja tottuu pitämään jotain mistä ei ole ennen pistänyt. Yliherkkyyksiä ois vaan hyvä opetella sietämään, se helpottaa elämää tulevaisuudessa.
Ei se mene ihan noin. Edelleen leikkaan vaatteista kaikki pesulaput pois koska ne häiritsee / kutittaa. En käytä korkeakaulaisia villapaitoja koska ne ahdistaa kurkkua, samoin en käytä kiristäviä / tiukkoja vaatteita koska ne ahdistavat.
Kiitos kaikille vastauksista. Googlailin zalandolta ja sieltä nyt löyty pari housut jotka olis mahdollisesti hyviä.
Vaikka omaan ompelutaidon niin en tosiaan rupea muokkaamaan vaatteita joita olen ostanut kaupasta ja en jaksa/tahdo ommella alusta saakka itse (tiedän, olen laiska).
Koko ajan yritämme pienellä siedätyksellä totuttaa poikaa normaaleihin vaatteisiin mutta aika heikolla menestyksellä vielä.
Hm, , halpahalli, Prisma, Citymarket.