Vanhin henkilö, jonka kanssa olet jutellut?
Kommentit (36)
Isomummu, ja joskus kun oli vanha, ennenkuin kuoli 91 veenä. Oma mummo kuoli 86 veenä tossa 3 v sitten. Mut jompi kumpi nuista:)
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 01:55"]104 -vuotias vanhus, työni puolesta olin tekemisissä. Pirteä tapaus ikäisekseen.
[/quote]
Oma isomummu, täytti kesällä 99. :)
Meitä on naisia viidessä polvessa!
Vanhin on 102-vuotias sukulaistäti. Mummon kanssa juttelin vähän ennen kuin hän 98-vuotiaana kuoli. Monen muunkin yli 90-vuotiaan kanssa olen jutellut, pitkäikäistä sukua ollaan.
Mummo oli 86-vuotias kuollessaan, eli todennäköisesti hän. Olen kaupassa töissä ja tien toisella puolella on vanhusten talo. Heidän kanssaan juttelen, ketkä vaan itsekseen kauppaan tulevat. Yksi on kertonut olevansa 88-vuotias, mutta en tiedä onko. Eli vastaan 86-vuotias :)
Sukumme vanhin, 97-vuotias isoisän vanhemman veljen vanhin jälkeläinen. Huumorintajuinen ja aikaansa seuraava mies. Valitettavasti kuoli muutama viikko tapaamisemme jälkeen sydänvaivoihin.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 18:51"]
Mummo oli 86-vuotias kuollessaan, eli todennäköisesti hän. Olen kaupassa töissä ja tien toisella puolella on vanhusten talo. Heidän kanssaan juttelen, ketkä vaan itsekseen kauppaan tulevat. Yksi on kertonut olevansa 88-vuotias, mutta en tiedä onko. Eli vastaan 86-vuotias :)
[/quote]Ettei vain olisi alaikäinen, joka yrittää ostaa sinulta olutta... LS-ilmon paikka?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:05"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 18:51"]
[/quote]Ettei vain olisi alaikäinen, joka yrittää ostaa sinulta olutta... LS-ilmon paikka?
[/quote]
Kysy nyt kuitenkin ensin papereita ennen kuin mitään ilmoituksia teet.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 18:54"]
Töissä tavannut muutaman 103-vuotiaan.
[/quote]Kolmoset? Neloset? Viitoset...?
104 -vuotias vanhus, työni puolesta olin tekemisissä. Pirteä tapaus ikäisekseen.