Mies, aamu- vai iltapano?
Vaiko molemmat? Ja onnistuisiko vielä molemmat joka päivä? Kerro ikä.
Mikä olisi oma ihannetahtisi seksin määrässä?
Kommentit (20)
Illalla kalu herkempi, aamulla nainen saa pidemmän panon samasta syystä, kun unesta raukeana ei irtoa niin nopsaan ja siinä menee sitten yli tuntikin helposti. 3-4 päivää menee hyvinkin aamuin ja illoin peräkkäin, sen jälkeen alkaa aamuisin olla kestoa jo niin paljon, että menee jyystämiseksi ja nainen ehtii väsyä naimiseen ennen kuin laukean. Parin päivän tauko tekee siinä vaiheessa hyvää tai vaikka ihan vaan nuolla naiselle orkku tai pari ilman panemista, kun sekin on niin kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Illalla kalu herkempi, aamulla nainen saa pidemmän panon samasta syystä, kun unesta raukeana ei irtoa niin nopsaan ja siinä menee sitten yli tuntikin helposti. 3-4 päivää menee hyvinkin aamuin ja illoin peräkkäin, sen jälkeen alkaa aamuisin olla kestoa jo niin paljon, että menee jyystämiseksi ja nainen ehtii väsyä naimiseen ennen kuin laukean. Parin päivän tauko tekee siinä vaiheessa hyvää tai vaikka ihan vaan nuolla naiselle orkku tai pari ilman panemista, kun sekin on niin kivaa.
Ikä on siis 53
Iltapano ehdottomasti. Ihannemäärä seksiä on 3 kertaa viikossa. Useamminkin pystyisi, mutta siemensyöksyt ovat isompia kun on 1-2 päivää välissä.
M43
Molemmat onnistuu, mutta ilta on parempi..joku 3 kertaa/viikko ehkä sopiva tahti..joka päivä kyllä panettaa, mutta laatu on parempaa kun välillä paussia..reipas viiskymppinen olen
Oman naisen kans ei kyl tahdo onnistua mikään on tärkeämpii asioita hällä . Illalla ois kyl kiva käpertyy toisen viereen hyvän olon saattelemana mut eipä tämmöstä ole ollut aikoihin.panoja ne meillä harvoin kun on ja sit omiin puuhiin
Aamu ihmisenä tykkäisin rakastella aamulla.. Tooosi harvinaista meillä kun vaimo ei tykkää, liian harvoin iltaisinkaan🤦 M51
Viikonloppuaamuisin ja joka ilta. Tekis 10 sessiota viikossa.
Oon kyllä sinkku että on vaan haaveilua. M 30
Molemmat jos vain vaimo jaksaa, muuten täytyy runkata aamulla ja/tai illalla. Aina kuitenkin nainti kelpaa vaikka oman käden kautta jo tyydytyksen saanut. 40v.
Mies. Sori joot mies, kun naista etsin. Mutta onnistut!
Aamulla ei pysty, pitää päästä heti paskalle.
Kumpikin kävis jos toisella puoliskolla olisi haluja. Pääosin kerrat osuvat aamuun.
M62
Kaikki ajat käyvät ja mielellään pari kertaa päivässä ja pitkän kaavan mukaan.
Viimeksi kun tapasin naisystäväni, niin olin juuri muutamaa tuntia aiemmin helpottanut oloani näpittämällä, kun emme olleet viikkoon tavanneet. Sitten kun nainen pyysi luokseen, niin meni ehkä 5 min saapumisestani kun olimme jo rakastelemassa. Piti olla nopea visiitti kahville, mutta sängyssä meni pari tuntia ja sitten hikiainä ja voipuneina mentiin yhdessä suihkuun. Uudet kahvit piti sitten keittää.
Aamulla mielellään jos vaan on aikaa. Vaimo nukkuu työaamuina kuin tukki kun itse pitää jo nousta ylös, joskus täytyy vaan heilauttaa peitto pois häneltä ja tuikata takaapäin sisään. Kyllä se siitä alkaa jo kohta ulista nautinnosta. Viikonloppuina paremmin aikaa ja tietysti illallakin aina kun on sopiva tilaisuus eikä teini häiritse kotona.
M50
Aamulla ehdottomasti jos vain on aikaa. Aamulla muutenkin ku yleensä herää siihen ku kulli on kuin rautakanki. Siinä on sitten hyvä alkaa lusikassa työntelemään. Tuntuu niin taivaallisen hyvältä.
Paha kysymys, molemmat hyviä. Silti aamupano voittaa.
Ja kyllä molemmat onnistuu samana päivänä.
Mies 53 v
Vierailija kirjoitti:
Aamulla mielellään jos vaan on aikaa. Vaimo nukkuu työaamuina kuin tukki kun itse pitää jo nousta ylös, joskus täytyy vaan heilauttaa peitto pois häneltä ja tuikata takaapäin sisään. Kyllä se siitä alkaa jo kohta ulista nautinnosta. Viikonloppuina paremmin aikaa ja tietysti illallakin aina kun on sopiva tilaisuus eikä teini häiritse kotona.
M50
Ihanko totta tyrkkäät kuivaan pimpsaan. Ei taida kovin iso kikkeli sulla olla? Ja että vielä alkaa ulisemaan 🤣🤣. Huhhuh
Onnistuu molemmat.
M51