Huittinen
Kommentit (14)
No siis kannattaako sieltä lähteä etsimään miestä, kavereita? Paljon olen kuullut negatiivista ja että paneskelevat ristiin rastiin millon kenenki tyttöystävää, aviomiestä...
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:45"]
No siis kannattaako sieltä lähteä etsimään miestä, kavereita? Paljon olen kuullut negatiivista ja että paneskelevat ristiin rastiin millon kenenki tyttöystävää, aviomiestä...
[/quote]
Joo, ehdottomasti KAIKKI ovat juuri tuollaisia, siitä oli joskus uutisissakin juttu. Ihan tutkittu asia. Usko pois!
Miksi just Huittisista hakemaan miestä? Onko siellä erityisen hyvät miesapajat?
Minun vanhemmat on sieltä kotoisin molemmat. Ihan tavallisia ihmisiä siellä minusta asuu. Sellaisia kuin pienissä maatalousvoittoisissa kunnissa ja kaupungeissa yleensä, näin stadilaisen silmään ehkä moni vähän juntteja muttei muuten mitenkään hullumpia tyyppejä. Minä itse asiassa ihailenkin sitä "juntteutta" aika paljon, se on parhaimmillaan sellaista aitoutta olla oma itse eikä esittää muiden edessä parempaa tai hienompaa.
Juntteja. Meno on erittäin sisäänpäinkääntynyttä. Kaikki tuntevat kaikki ja uusia naamoja toljotellaan keskustassa avoimesti. Paikallinen murre on ihan oma lukunsa. Hyvää kaupungissa (kyllä, Huittinen on kaupunki) on nopeat yhteydet Turkuun (!7131), Poriin (!) ja Tampereelle.
t: Huittisissa yli 10 vuotta asunut ja sittemmin pois päässyt
Onko siellä paljon ihmisiä joiden seuraa kannattaa välttää? Olen kuullut jostain kuu hullusta? - ei ap
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:45"]
[/quote]
Tottahan se on. Lisäksi kaikki ovat sukua toisilleen.
Kaikenlaisia? Tunnen yhden. On tosi mukava.