Alan vaihto pois hoitoalalta
Mitä lähteä opiskelemaan? Mitta aivan täynnä lähihoitajan työtä ja jotain muuta pitäisi keksiä mutta mitä, ideoita?
Kommentit (16)
Sama tilanne!
Huomannut töissä miten paljon asiat on menneet huonompaan suuntaan alle vuodessa. Ihan kamalaa nähdä nykyistä vanhustenhoitoa ja olla mukana siinä. 10 vuotta alalla ja nyt riittää.
No tuskin tykkäät muistakasn töistä kovin
Kai sitä itse pitää tietää mille alalle on paloa ja soveltuvuutta.
Ei nyt ole kyse motivaation puutteesta tehdä töitä, vaan tympiintymisestä nykyiseen. Ei jaksa olla nyrkkeilysäkkinä vanhuksille ja sylkykuppina omaisille. Ei vaan enää kykene.
Jos ei vaan ole erityistä paloa minnekkään alalle? Ajatuksena olisi keksiä joku ei henkisesti kuormittava työ ja palkka jolla tulee toimeen, about 2000e/kk - AP
Minä olen työtön lh. Ansiosidonnainen loppuu pian, menen sukulaiseni kasvihuoneelle töihin, tomaatteja kasvattamaan. 😀
Vierailija kirjoitti:
Minä olen työtön lh. Ansiosidonnainen loppuu pian, menen sukulaiseni kasvihuoneelle töihin, tomaatteja kasvattamaan. 😀
Kuulostaa ihanalta! :) .ap
Mä olen lähihoitaja. Luen nyt iltalukiossa pitkä matikkaa, fyssaa, kemmaa ja bilsan. Haen lääkikseen ja farmaseutiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen lähihoitaja. Luen nyt iltalukiossa pitkä matikkaa, fyssaa, kemmaa ja bilsan. Haen lääkikseen ja farmaseutiksi.
Wau, tsemppiä! Oma pääkoppa ei kyllä kyseiseen riittäisi eikä kyllä myöskään taida olla työn henkisen kuormittavuuden kannalta se paras vaihtoehto. -AP
Allan vaihto pois hoitoalalta
Ja meni hevosmieheks hoiiii
Minä olen 58v työtön lähihoitaja. En kelvannut hoitajaksi. Sain työpaikan tehtaassa, 4pv viikossa. Kelpaa minulle.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 58v työtön lähihoitaja. En kelvannut hoitajaksi. Sain työpaikan tehtaassa, 4pv viikossa. Kelpaa minulle.
Millainen palkkaus on tehtaalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen palkkaus on tehtaalla? [/quote
Minä saan 14€ / h . Kelpaa, koska asun yksin, ei ole velkaa ja elän nuukasti. Työ on rutiininomaista, mutta eipä tarvitse enää tässä iässä tappaa itseään työllä. ( Johon ei edes kelpaa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen palkkaus on tehtaalla? [/quote
Minä saan 14€ / h . Kelpaa, koska asun yksin, ei ole velkaa ja elän nuukasti. Työ on rutiininomaista, mutta eipä tarvitse enää tässä iässä tappaa itseään työllä. ( Johon ei edes kelpaa).Aika ruhtinaallinen palkka. Omassa työssäni saan nyt noin 12,5 €/ h. Iso vastuu, monipuolista osaamista ja alan koulutusta vaaditaan. Parin vuoden päästä ylimmässä palkkaluokassa pääsen pikkusen päälle 13 euroon tunti. Ei hoitoala.
Kauppaopisto