Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ällöttää vauvat, mutta oman lapsen haluaisin silti.

Vierailija
04.09.2014 |

Olen varma, että oma lapsi olisi ihana, mutta muut vauvat lähes poikkeuksetta ällöttävät... Kaikki niiden äänet ja ähinät ja etenkin sellainen lässyttävä nauru...yyyöööök...puistattaa ihan. Onko muita näin ajattelevia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama juttu :D tulee yleensä jotenki hankala olo, jos joku lykkää lapsensa syliin. Silti oon varma, et mun lapsista tulis maailman söpöimpii.

Vierailija
2/5 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. Taas on vajaat vauhdissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran haluat lapsen niin en antaisi tuon vauvainhon haitata. Oma lapsi on eri asia, ja vauva aika on kuitenkin vain pieni osa elämää.

Vierailija
4/5 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä usein alle 25 ajattelevat näin ja ne ketkä eivät ole kasvaneet ihmisinä henkisellä tasolla ajattelemaan asioita suuremmin.

Vierailija
5/5 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai...mä taas rakastan pienen pieniä vauvoja. Tänäänkin töissä pääsin kuulemaan vastasyntyneen vauvan ensi huutoja ja itku meinasi tulla,kun järjestelin myssyjä nättiin pinoon,kun kokoajan oli vaan pienempiä ja pienempiä. Niin pikkupikkuriikkisiä ihania myssyjä niin pikkupikku päihin. Nauroin itsekseni,että voiko niin pieniä ollakkaan. Oma pikkunen kun kasvaa jo kohti toista vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan