Kun puoliso ei enää halua...
Mietin, onko jahtaaminen / suostuttelu, joillekin tärkeä osa seksiä? Siis se, että saa toisen haluamaan seksiä.
Ennen olin haluton nainen ja puoliso olisi kyllä halunnut. Nyt kun haluttomuus on minun puoleltani korjaantunut ja haluan seksiä usein, on mies muuttunut haluttomaksi.
Miten korjata tilanne? Pitääkö minun alkaa leikkiä vaikeasti saavutettavaa tai halutonta tilanteen korjaamiseksi?
Kommentit (7)
Tulet puolison eteen alasti, kun hän makaa sohvalla tms. Otat vaatteet pois, ja alat tyydyttää itseäsi puolison nähden. Tämä johtaa todennäköisesti seksiin. Ja jos ei, niin sitten en tiedä. JSS ehkä.
Äijäs maksas potut pottuina. Hähähäh. Täysin oikein sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Äijäs maksas potut pottuina. Hähähäh. Täysin oikein sinulle.
Mä komppaan tätä. Nainen kun pihtaa, se on normaalia ja ’sallittua’. Kiellettksi pihtus muuttui vasta kun mies sitä harrasti!
Oikein naisille että näkevät miten se pihtaus vaikuttaa toiseen osapuoleen.
Nauti siis tilanteesta. Hah.
Otat sen mulkun housuista pois ja laitat suuhun. Jos ei suihinotosta ala miestä panettamaan niin se oli siinä. Mene vieraisiin...
Kylläpä osa vastauksista teki surulliseksi. Mutta tajuan kyllä tuonkin puolen - potut pottuina voi tuntua oikeutetulta joskus, vaikka ei ole parisuhteen kannalta kovin rakentavaa.
"Puolustuksekseni" voisin kertoa, että haluttomuus johtui sairaudesta, mutta sillä ei varmaan ole merkitystä, ainakaan täällä palstalla.
Jatkamme siis keskustelua miehen kanssa ja koitan osoittamalla haluni vieläkin suoremmin saada hänetkin innostumaan.
Ehkä hänkin vielä joskus haluaa tehdä aloitteen ja ottaa minut (niin kuin haaveilen).
Kaipaava2 kirjoitti:
Kylläpä osa vastauksista teki surulliseksi. Mutta tajuan kyllä tuonkin puolen - potut pottuina voi tuntua oikeutetulta joskus, vaikka ei ole parisuhteen kannalta kovin rakentavaa.
"Puolustuksekseni" voisin kertoa, että haluttomuus johtui sairaudesta, mutta sillä ei varmaan ole merkitystä, ainakaan täällä palstalla.
Jatkamme siis keskustelua miehen kanssa ja koitan osoittamalla haluni vieläkin suoremmin saada hänetkin innostumaan.
Ehkä hänkin vielä joskus haluaa tehdä aloitteen ja ottaa minut (niin kuin haaveilen).
Sairaus on tietenkin ihan päivänselvä syy. Muunlainen haluttomuus - no siitä pitää sitten puhua tosi paljon. Se voi vähän helpottaa kun toinen puoliso tietää mistä johtuu.
Eli kai sun miehesi nyt sitten kertoo mikä hänellä on, tai mistä kiikastaa? Tai että mitä hän haluaa tehdä asian ratkaisemiseksi?
Ihan vastaavat ohjeet toimivat kaikille pareille joissa nainen on haluttomampi. Kerro just sun syistäsi miehellesi. Jos et halua kertoa, niin sitten ei taida olla kauheasti tehtävissä, ei ole luottamusta ja sitten kantsii erota. Mitä muutakaan?
Mutta haluttomalla on todella iso rooli asian selvittämisessä. Muuten jättää sen rakkaimpansa ihan yksin, eikä sitten ole ehkä paras olemaan parisuhteessa....
Ei tarvitse. Voit hyvin tulla mun kaa mökkeileen niin keksitään helpotusta tilanteeseen. ;)