Mies kuorsaa kuin 100000000 leijonaa
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Ei niin millään, jos ei ole omaa halua ja mielenkiintoa terveyttään kohtaan. Pian käy kuin Lindholmin Ollille. Uniapnea? Vai onko lihava?
Ei ole lihava. Omasta mielestään ei kuorsaa.
Mä en aikanaan saanut ja nukuin vuosia patjalla keittiön lattialla ennen eroa.Ei ollut muuta huonetta, jonne mennä. Vuosia pystyin nukkumaan vieressä, mutta kun tulin n 45v niin uneni oli niin heikkoa etten enää pystynyt nukkumaan kuorsaajan vieressä.
Uniapnea voi olla suht hoikallakin, vaikka se harvinaisempaa onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin millään, jos ei ole omaa halua ja mielenkiintoa terveyttään kohtaan. Pian käy kuin Lindholmin Ollille. Uniapnea? Vai onko lihava?
Ei ole lihava. Omasta mielestään ei kuorsaa.
No eipä tietenkään. 😂
Kerrot sille miten Olli Lindholmille kävi.
Vierailija kirjoitti:
Useimat miehet ja huom! Naisetkin kuorsaavat! He nukuvat itse hyvin koska heitä oma kuorsaus ei häiritse ja eivät aina tiedä kuorsaavatko? Ihan järkevää on käntyä asiasta työpaikka lääkärin puoleen ja tutkimukseen pääsee.Työtömät tietysti terveskeskuksien kautta tutkimuksiin.Jos hän ei lähde laita nukumaan soffalle.Itse menet makuuhuone,ovi perässäsi kiinni ja korvatulpat korviin.
Satamiljoonaa leijonaa kuulostaa liioittelulta.
Vierailija kirjoitti:
Kerrot sille miten Olli Lindholmille kävi.
Ei auta.
Ei se mene lääkäriin tarkistuttamaan aorttaa vaikka isänsä kuoli sen repeämään. Siihenkin on muuten moni julkkis kuollut.
Nauhoita yöllä kuorsausta videon kanssa
Vierailija kirjoitti:
Satamiljoonaa leijonaa kuulostaa liioittelulta.
Muuten vaan. Naapurit luulee että meillä porataan yöllä. Tapetitkin tipahtaa varmaan ton niskaan kohta pelkällä kuorsauksen voimalla.
Mum mies kävi lääkärissä ja huomattiin nenän seinämän olevan vino. Apteekista ostetaan sellaisia nenään laitettavia muoviliuskoja, meillä toimii. Jos vielä kuorsaa, niin herätän laittamaan liuskan. Eivät ole kalliita jos vaikka kokeiltavaksi hankkii.
Nauhoita miehen kuorsausta, jos ei muuten usko.