Sä olet maailman kaunein nainen!
Tuo otsikon juttu on tietysti se tärkein asia mitä lähikaupan kassaneidille pitää sanoa.
Mitä muuta hänelle voi sanoa?
Kommentit (28)
Entä jos homma pyörisi niin kuin Isoisän olkihatussa... Tapio Rautavaaran laulamana...
meidän lähikaupassa kassalla on mies, voi tulla outo katse jos sille noin sanon.
Vierailija kirjoitti:
meidän lähikaupassa kassalla on mies, voi tulla outo katse jos sille noin sanon.
Sano! Kokeile. Saattaa se mies tykätä :)
Tervehdys ja kiitos on omasta mielestä parhaat mitä sanoa kassahenkilöille, turhaa tuo ulkonäön arvostelu
Vierailija kirjoitti:
Tervehdys ja kiitos on omasta mielestä parhaat mitä sanoa kassahenkilöille, turhaa tuo ulkonäön arvostelu
Olet tylsä.
Mutta joo ihan oikeassa olet ettei aina pitäisi kommentoida ulkonäköä. Jotain parempaa pitäisi keksiä.
Kenties: "Mä en tule tänne ostosten takia. Mä tulen tänne ihan vain että tapaisin sut."
ap
Sain hyvät naurut tästä randomista hutusta. kiits:)
Ei ulkonäön arvostelu tepsi jos on älykäs. Ärsyttää vain. Keksi oikeaa sanottavaa.
"perustin sulle faniryhmän faceen, liittyisitkö?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tylsä.
Mutta joo ihan oikeassa olet ettei aina pitäisi kommentoida ulkonäköä. Jotain parempaa pitäisi keksiä.
Kenties: "Mä en tule tänne ostosten takia. Mä tulen tänne ihan vain että tapaisin sut."
ap
Joo kyllä olen tylsä, mutta en sentään ahdistele toisia työpäivän aikana
Osta jotain, josta haluat mainita kassalla. Ei kondomeja, mutta joku lehti, lempikeksejä, kokkauksen raaka-aineita tms. Katso, reagoiko kommentointiin. "Lasagnea tänään" tms. Ei tarvitse heti pyytää mukaan, vaan nimenomaan avata keskustelu. Seuraavalla kauppareissulla voit sitten jo moikata hymyillen.
Ei aina jotain ulkonäöstä. Mitä siihen voi sanoa? Oot kaunis,
Voi kiitos paljon.
Kerran apteekissa asioidessani mieskassa kysyi että mistä olen ostanut takkini, kun hän on etsinyt samanlaista pitkään tuloksetta. Hiukan hämmennyin ensin, koska A olen nainen, B takki oli naisten takki. Sopersin sitten siinä jotain että oisinko oatanut Vilalta muutama vuosi takaperin tjmv. Takki oli tosin trenssimallinen, ehkä hän oli vilauttelija ja siksi halusi tietää mistä saisi samanlaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tylsä.
ap
Oijoi. Oon kassalla (en lähikaupassa mutta kuitenkin) ja varmaan pyörtyisin jos eräs tietty miesasiakas sanoisi noin. Oikeastaan pelkkä ulkonäkökehukin saisi pyörtymään.
Miks ne on aina just ne väärät jotka kehuu...
Vierailija kirjoitti:
Ei aina jotain ulkonäöstä. Mitä siihen voi sanoa? Oot kaunis,
Voi kiitos paljon.
Jos se kehuja olisi komea niin sanoisin lisäksi että hyvältä näytät sinäkin. Ja sit katsekontakti ja veikee hymy siihen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tylsä.
ap
Joo kyllä olen tylsä, mutta en sentään ahdistele toisia työpäivän aikana
Mutta jos sä et tunne sitä kassaneitiä niin et sä voi sitä missään muuallakaan ahdistella, joten pakko ahdistella sen työpäivän aikana siellä kaupassa!
Ethän sä halua olla mikään creepy stalkkeri ja ottaa selvää missä se asuu ja mennä ahdistelemaan sitä sen kotiin.
Kehu jotain pientä yksityiskohtaa hänessä, vaikka hiussolkea, kaulakorua, korviksia, kynsilakkaa, huulipunaa.
Vanhemmat herrasmiehet osaa sanoa silleen asiallisen kunnioittavasti ja kauniisti kun ottavat hatun päästä ja kiittävät ja kehaisevat sieväksi tai kauniiksi. Ovat siis vanhuksia, selvinpäin. Mutta kyllä tekisi vaikutuksen nuori jonnekin kun lippiksen vetäsis pois ja sanoisi vaikka: kiitos kaunis kassaneiti!
"Mitä sä opiskelet?"