Milloin viimeksi söit?
Melkein meinasin unohtaa milloin viimeksi syödä. Klo 13 aikaan söin hodareita. Entäs te? Onko teillä minkälainen ruokarytmi. Välillä unohtuu syödä ruuan kun ei ole nälkä.
Kommentit (22)
Eilen illalla. Eilen söin jopa 3 kertaa vaikka normaalisti syön kerran päivässä, mutta ostin lapputuotteita ja matkalla sattui viivytys joten olen yrittänyt syödä ne pois pakastamisen sijaan vähän useammin kuin muuten söisin. Ja kaikkea mitä ostin ei voi pakastaa.
Kohta varmaan laittelen taas punalappusalaattia ja jauhelihapihvejä pöytään.
Tunti sitten söimme lauantain päivällisen.
Kotimaisia varhaisperunoita, maustetulla kermaviili kastikkeella ja itse tehdyillä arkisilla jauhelihapihveillä.
Ja vihersalaattia.
Jälkkärinä oli Ingmannin Creamy jäätelöä: Mustikka & valkosuklaa.
On kylläinen ja väsähtynitkin olo, varmaa liikaa hiilihydraatteja ja rasvaa yhdellä aterialla.
Parin tunnin päästä saunanaan ja sitten kattelemaan illan elokuvia telkusta.
Mukavaa elokuista vkonloppua palstalaisille!
Pari tuntia sitten. Nuoria perunoita sillin ja voin kanssa.
Söin aamulla eilisen sipsipussin pohjat, sen jälkeen oon vain juonut teetä.
Aamulla kävin torilla kahvilla. Päivällä söin sitten torilta ostamiani rieskaa ja graavilohta. Tunti sitten tein ruokaa. Pastaa ja kastiketta.
Kokkasin yhden aikaan, söin pikkasen kun valmis, eli kahdelta, ja jääkaappiin loput huomiseksi ja ylihuomiseksi. Nyt on jo kala maustumassa ja odottaa uuniin pääsyä, seitsemältä sitä luvassa.
Eilen söin 2 makkaraa ja riisiä, sitä edellisenä päivänä pari leipää ja sitä ennen makkaran ja 5 pottua. Tänään oon vaan juanu kaliaa
Söin kukkakaalipaistosta. Ruisleipää ja savu-Oltermannia + suolakurkkuja.
Nouseee paremmin hattuun ku juo tyhjäään vatsaaan.
Vierailija kirjoitti:
Nouseee paremmin hattuun ku juo tyhjäään vatsaaan.
Kilahtaaa nuppiin paremmin.
Eilen klo 23 aikaan söin muutaman lihapasteijan. Kohta vois jotain taas syödä.
Söin suklaata leffaa katsoessa noin tunti sitten, istun kotikaranteenissa vielä 7 päivää….
Terkkuja briteistä
Viimeksi klo 16 kieppeillä ruismarjapuurorasiallisesta puolet ja omena. Illalla cappuccino ja graavilohiviipale reissumiehen päällä.
Vartti sitten, tomaatti-sipulisalaattia. Piti kyllä vain pilkkoa se, mutta tulin sitten maistelleeksikin (puolet annoksesta).
Tänään aamupala klo 12, päivällinen 17.20 ja jotain iltapalaa 20 paikkeilla.
Lomalla on kiva kun voi syödä silloin kun on nälkä....maanantaina taas töihin, plääh.
Söin tunti sitten tomaatti-kurkku-feta -salaattia. Ja join vettä. Huomenna sitten taas oikeaa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Tänään aamupala klo 12, päivällinen 17.20 ja jotain iltapalaa 20 paikkeilla.
Lomalla on kiva kun voi syödä silloin kun on nälkä....maanantaina taas töihin, plääh.
Munakas, kahvi, paahtoleipä marmeladilla, paprikaa ja tuoremehua.
Linssikeitto smetanalla.
Iltapalaksi ainakin jogurttia ja tuoreita vadelmia.
Keittoa puoliltapäivin. Joskus vasta illalla nälkä.
Mulla on varmaan prs...lään ruokarytmi.
Aamulla klo 9-10 viimeksi söin. Seuraavan kerran on tarkoitus syödä kun tulen saunasta klo 19.
Iltapäivä mennyt viiniä lipitellessä 🙈