Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuminen - kertoako?

Vierailija
04.09.2014 |

Tilanne on se että pariskuntaa meistä ei tulisi. Myöskään mikään tilapäinen säätäminen ei tule kysymykseen. Kertoisitko tunteistasi tilanteessa jossa asialle ei voi tehdä mitään? Jos, niin miksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nostaa kivasti itsetuntoa?

Vierailija
2/7 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen itsetunto nousee?
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voit luottaa ihastumisen kohteen täyspäisyyteen voit kertoakin.

Jos ihastus on syvä. Kevyestä ihastuksesta on turha alkaa avautua.

Vierailija
4/7 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on kohteen täysipäisyys? :)

Itse ainakin kuljen kuin kuilun partaalla, melkein ihastun syvästi koko ajan, kevyttä koko ajan päällä varmaan. Ja valitettavasti olen varattu, joskaan en tiedä onko tällä tulevaisuutta jos ei pysy tunteet yhtään kasassa enää.

Vierailija
5/7 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis itse varattu, vai?

Hmm.. itse olen joskus aiemmin kertonut ihastukseni (hieman kiertoteitse tosin), mutta se oli kyllä vikatikki, enkä enää sellaiseen avoimuuteen ryhtyisi.

Tällä hetkellä olen ihastunut erääseen henkilöön, ja mieleni tekisi jollain tavalla osoittaa, että välitän hänestä - vaikka jos sattuisimme olemaan kylmässä ulkoilmassa, antaisin hänelle takkini tms. :) Mutta en kyllä varmaan suoraan uskaltaisi kertoa ihastukselleni tunteitani, varsinkin kun tilanne on se, että me emme ikinä voisi olla yhdessä.

Vierailija
6/7 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen ihastumisen kertomattakin huomaa. Mitä etua kertomisesta on, jos teillä ei kuitenkaan ole mitään tulevaisuutta? Outoa.

Vierailija
7/7 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:19"]

Kyllä sen ihastumisen kertomattakin huomaa. Mitä etua kertomisesta on, jos teillä ei kuitenkaan ole mitään tulevaisuutta? Outoa.

[/quote] Itse toisaalta ymmärrän ap:n tarpeen kertoa asia, itse kun olen tällainen hieman "outo" taiteilijasielu, jolla ei ole kauheasti ihmiskontakteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän